Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΙΣΡΑΗΛ: Η φάρμα των τσιπαρισμένων ζώων-Βίντεο


Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε πόσο ...πρόβατα είμαστε.

Αυτό  έγινε το καλοκαίρι του 2010 στο ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, στο Ισραήλ, στους νεαρούς επισκέπτες είχαν δοθεί να φοράνε ειδικό βραχιόλι με τσιπ RFID που... τους έδινε τη δυνατότητα να μεταφέρουν αυτό που έκαναν στον πραγματικό κόσμο και να το δημοσιεύουν στον εικονικό κόσμο του Facebook, σύμφωνα με το CNET UK.
Οι ετικέτες RFID στο εσωτερικό κάθε ενός από τα βραχιόλια ήταν προγραμματισμένες με τις λεπτομέρειες του κάθε χρήστη του Facebook, οι οποίες τους επέτρεψαν να περάσουν το βραχιόλι από ειδικό αναγνώστη, για να τους δουν καθορισμένοι αναγνώστες, να δημοσιεύσουν ένα ‘thumbs up’, ή ένα “like”, για τη δραστηριότητα αυτή στο online προφίλ τους. 

Το βραχιόλι επίσης δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να ανεβάσουν φωτογραφίες στο λογαριασμό τους στο Facebook, με τα πρόσωπά τους να προβάλλονται αυτόματα.

Το ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, ένα τριήμερο ‘pop-up πάρκο αναψυχής’, στο Ισραήλ, που φιλοξενεί 650 εφήβους. Πάνω από 35.000 posts ανέβηκαν με το σύστημα RFID.

Για να διαβάσετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.



Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου