15/4/2011
Το τεκμήριο της δωρεάς σώματος δεν υπάγεται στις καταστάσεις ανάγκης. Δεν είναι το ίδιο με τη γνωστή στη θεωρία του ποινικού δικαίου σανίδα του Καρνεάδη όπου η ανθρωποκτονία είναι ατιμώρητη, όταν ο ναυαγός σκοτώσει άλλον ναυαγό γιατί η σανίδα στην οποία επιβαίνουν δεν κρατάει και τους δυο. Αυτός που αφαιρεί τα όργανα από τον νομιζόμενο λόγω του τεκμηρίου δωρητή και αυτός από τον οποίο αφαιρέθηκαν παρά τη θέλησή του δεν είναι στην ίδια μοίρα. Ποτέ ο κατά τεκμήριον δωρητής δεν θα μπορούσε να κάνει το ίδιο στο γιατρό.
Το τεκμήριο προσφέρει παντοτινή ατιμωρησία στους γιατρούς, γιατί κι αν ακόμα εκ των υστέρων αποδειχθεί ότι οι γιατροί γνώριζαν ότι το θύμα δεν είναι δωρητής κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν πίστευαν ότι είναι δωρητής, αφού κατά τεκμήριον ολόκληρος ο πληθυσμός της χώρας είναι δωρητές σώματος.
Το τεκμήριο δωρεάς του σώματος αποτελεί έγκλημα κατά του κοινωνικού συνόλου.
Θυμάσαι το ανέκδοτο με τους καουμπόηδες στο Τέξας; Μπαίνουν στο σαλούν δυο καουμπόηδες που ψάχνουν κάποιον . Βγάζουν τα πιστόλια, μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ. τους ρίχνουν όλους κάτω εκτός από αυτόν που ψάχνουν. Κάπως έτσι θα ψάχνουν οι γιατροί να βρουν αυτόν που δεν είναι δωρητής!
Θα περιμένουν άραγε για όλους το ίδιο ή μερικούς θα τους τελειώνουν γρηγορότερα και μερικούς αργότερα; Στη Σοβιετική Ένωση π.χ. πόσους δεν έχουν θάψει γρήγορα γρήγορα και ομαδικά, ενώ τον Λένιν δεν τον έχουν θάψει ακόμα;
* Ο κ. Μόσχος Εμμανουήλ Λαγκουβάρδος είναι πρώην πταισματοδίκης και δοκιμιογράφος
Με το τεκμήριο της δωρεάς σώματος θα γίνουμε Τέξας. Καθένας ας προστατεύσει το σώμα του όπως μπορεί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορέσει να αποδείξει ότι δεν είναι δωρητής. Πώς θα αποδείξει ότι οι γιατροί 1. βιάστηκαν να τον «τελειώσουν» ,2. ότι δεν πίστευαν ότι είναι δωρητής 3. ότι δεν χάθηκε κάπου η δήλωσή του , 4. ότι δεν έγινε κατά λάθος, για το οποίο υπεύθυνος είναι ο ίδιος και κανείς άλλος. 5. τί θα γίνει με τις δηλώσεις που είναι ακυρώσιμες, άκυρες ή πλαστές; 6. τί θα γίνει αν μετανοήσει ο δηλών και δεν έχει χρόνο να αλλάξει τη δήλωση βουλήσεώς του; 7.τέλος τί έννοια έχει να αποδειχθεί οτιδήποτε, αν κανείς δεν τιμωρείται και το σπουδαιότερο αν ο ίδιος βρίσκεται στον άλλο κόσμο πριν την ώρα του;
Το τεκμήριο της δωρεάς σώματος δεν υπάγεται στις καταστάσεις ανάγκης. Δεν είναι το ίδιο με τη γνωστή στη θεωρία του ποινικού δικαίου σανίδα του Καρνεάδη όπου η ανθρωποκτονία είναι ατιμώρητη, όταν ο ναυαγός σκοτώσει άλλον ναυαγό γιατί η σανίδα στην οποία επιβαίνουν δεν κρατάει και τους δυο. Αυτός που αφαιρεί τα όργανα από τον νομιζόμενο λόγω του τεκμηρίου δωρητή και αυτός από τον οποίο αφαιρέθηκαν παρά τη θέλησή του δεν είναι στην ίδια μοίρα. Ποτέ ο κατά τεκμήριον δωρητής δεν θα μπορούσε να κάνει το ίδιο στο γιατρό.
Το τεκμήριο προσφέρει παντοτινή ατιμωρησία στους γιατρούς, γιατί κι αν ακόμα εκ των υστέρων αποδειχθεί ότι οι γιατροί γνώριζαν ότι το θύμα δεν είναι δωρητής κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν πίστευαν ότι είναι δωρητής, αφού κατά τεκμήριον ολόκληρος ο πληθυσμός της χώρας είναι δωρητές σώματος.
Το τεκμήριο δωρεάς του σώματος αποτελεί έγκλημα κατά του κοινωνικού συνόλου.
Θυμάσαι το ανέκδοτο με τους καουμπόηδες στο Τέξας; Μπαίνουν στο σαλούν δυο καουμπόηδες που ψάχνουν κάποιον . Βγάζουν τα πιστόλια, μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ. τους ρίχνουν όλους κάτω εκτός από αυτόν που ψάχνουν. Κάπως έτσι θα ψάχνουν οι γιατροί να βρουν αυτόν που δεν είναι δωρητής!
Θα περιμένουν άραγε για όλους το ίδιο ή μερικούς θα τους τελειώνουν γρηγορότερα και μερικούς αργότερα; Στη Σοβιετική Ένωση π.χ. πόσους δεν έχουν θάψει γρήγορα γρήγορα και ομαδικά, ενώ τον Λένιν δεν τον έχουν θάψει ακόμα;
* Ο κ. Μόσχος Εμμανουήλ Λαγκουβάρδος είναι πρώην πταισματοδίκης και δοκιμιογράφος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου