Μέσα στο ψηλαφητό και αδιαπέραστο σκοτάδι των εσχάτων χρόνων, την θλιβερή σατανοκρατούμενη εποχή του Αντιχρίστου, μιά αχτίδα φωτός θα σπάσει το ζοφερό σκηνικό του τέλους της Ιστορίας και θα δώσει ελπίδα στην ταλαιπωρημένη ανθρωπότητα. Αυτή η φωτεινή αχτίδα θα είναι οι δύο προφήτες που θα έλθουν στην γη για να μαρτυρήσουν για την αλήθεια και να ελέγξουν τον Αντίχριστο. Η δράση τους στα έσχατα περιγράφεται προφητικά στο 11ο κεφάλαιο της Αποκάλυψης, ενώ προφητικές αναφορές σ΄ αυτούς συναντάμε και σε άλλα βιβλία της Καινής αλλά και της Παλαιάς Διαθήκης.
«και δώσω, λέει ο Θεός, τοις δυσί μάρτυσί μου, και προφητεύσουσιν ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα… ούτοι έχουσιν εξουσίαν τον ουρανόν κλείσαι, ίνα μη υετός βρέχη τας ημέρας της προφητείας αυτών. και… το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου… αποκτενεί αυτούς.» (Αποκ. 11, 3-7).
«και δώσω, λέει ο Θεός, τοις δυσί μάρτυσί μου, και προφητεύσουσιν ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα… ούτοι έχουσιν εξουσίαν τον ουρανόν κλείσαι, ίνα μη υετός βρέχη τας ημέρας της προφητείας αυτών. και… το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου… αποκτενεί αυτούς.» (Αποκ. 11, 3-7).
Ο προσδιορισμός του Προφήτη Ηλία σαν ένας από τους δύο προφήτες έχει ισχυρότατη βιβλική και πατερική βάση. Ο προφήτης Μαλαχίας αναφέρεται στην αποστολή του προφήτου Ηλία στην γή λίγο πρίν από την «μεγάλη και επιφανή ημέρα του Κυρίου».
«Και ιδού εγώ αποστέλλω υμίν Ηλίαν τον Θεσβίτην πρίν ελθείν ημέραν Κυρίου την μεγάλην και επιφανή .ός αποκαταστήσει καρδίαν πατρός προς υιόν και καρδίαν ανθρώπου προς τον πλησίον αυτού μη έλθω και πατάξω την γήν άρδην» (Μαλαχ. 4, 4-5).
Η προφητεία του Μαλαχίου επαναλαμβάνεται και από τον Σοφό Σειράχ (Σοφ. Σειράχ 49, 10)
Εκτός από αυτά υπάρχει και η ρητή διαβεβαίωση του Χριστού προς τους μαθητές του, επιβεβαίωση του προφήτη Μαλαχία, ότι αυτό πράγματι θα συμβεί.
«Ηλίας μεν έρχεται και αποκαταστήσει πάντα» (Ματθ. 17, 11).
«Ηλίας μεν έρχεται και αποκαταστήσει πάντα» (Ματθ. 17, 11).
Αυτοί είναι οι προφήτες που ο προφήτης Ζαχαρίας προφήτεψε ότι θα έλθουν στις έσχατες ημέρες και τους ονομάζει λυχνίες και ελαίες, που στέκονται μπροστά στον Θεό.
«Τότε απεκρίθην, και είπα προς αυτόν, Τί είναι αι δύο αύται ελαίαι επί τα δεξιά της λυχνίας και επί τα αριστερά αυτής; Και απεκρίθην εκ δευτέρου, και είπα προς αυτόν, Τί είναι οι δύο κλάδοι των ελαιών, οίτινες διά των δύο χρυσών σωλήνων εκκενόνουσιν εξ εαυτών το έλαιον εις την χρυσήν λυχνίαν; Και είπε προς εμέ, λέγων, Δεν γνωρίζεις τί είναι ταύτα; Και είπα, Ουχί Κυριέ μου. Τότε είπεν, ούτοι είναι οι δύο κεχρισμένοι, οι παριστάμενοι πλησίον του Κυρίου πάσης της γης» (Ζαχαρίας δ: 11-14).
«Τότε απεκρίθην, και είπα προς αυτόν, Τί είναι αι δύο αύται ελαίαι επί τα δεξιά της λυχνίας και επί τα αριστερά αυτής; Και απεκρίθην εκ δευτέρου, και είπα προς αυτόν, Τί είναι οι δύο κλάδοι των ελαιών, οίτινες διά των δύο χρυσών σωλήνων εκκενόνουσιν εξ εαυτών το έλαιον εις την χρυσήν λυχνίαν; Και είπε προς εμέ, λέγων, Δεν γνωρίζεις τί είναι ταύτα; Και είπα, Ουχί Κυριέ μου. Τότε είπεν, ούτοι είναι οι δύο κεχρισμένοι, οι παριστάμενοι πλησίον του Κυρίου πάσης της γης» (Ζαχαρίας δ: 11-14).
Οι δύο αυτοί προφήτες, άσημοι άνθρωποι, ντυμένοι “σάκκους”, σύμβολα ταπεινής εμφάνισης, θα έχουν πολύ μεγάλη δύναμη και εξουσία. Θα “εξέρχεται πυρ εκ του στόματος αυτών και θα κατατρώγει τους εχθρούς αυτών”.
Ερμηνεύει ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός και λέει : «…αποστέλλει εν συντόμως τους ιδίους αυτού θεράποντας, τον τε Ενώχ και Ηλίαν, εις έλεγχον αυτού του αντικειμένου ενώπιον πάντων εθνών… ορών ουν ο εχθρός εαυτόν υπ’ αυτών δεινώς ελεγχόμενον και υπό πάντων καταφρονούμενον, θυμώ και οργή ανελεί τους αγίους».
Τούς δύο προφήτες κανείς δεν θα μπορεί να τους συλλάβει. Οι ίδιοι αυτοί προφήτες θα έχουν εξουσία να κλείσουν τον ουρανό να μη βρέχει, όπως κάποτε έκανε ο Ηλίας και ακόμη θα μπορούν να μεταβάλλουν τα νερά σε αίμα και να χτυπήσουν τη γη με κάθε πληγή, σαν αυτές που χρησιμοποίησε ο Μωϋσής εναντίον του Φαραώ, για να τον αναγκάσει να αφήσει ελεύθερο τον λαό Ισραήλ, να φύγει από την Αίγυπτο.
Αυτοί οι δύο προφήτες θα κηρύξουν με δύναμη εναντίον του αντιχρίστου και του ψευδοπροφήτη και θα αποτρέψουν εκατομμύρια ανθρώπους, να υποκύψουν στον Αντίχριστο. Αυτή η ενέργεια δείχνει τη μεγάλη αγάπη του Θεού, ο οποίος δεν θέλει να πλανηθούν και να χαθούν οι άνθρωποι, αλλά να αρνηθούν να προσκυνήσουν την εικόνα του και να βάλουν το χάραγμα, στο δεξί τους χέρι, ή το μέτωπο για να σωθούν.
Αυτοί οι δύο προφήτες θα έχουν εξουσία, όπως έκανε ο προφήτης Ηλίας στην εποχή του Αχαάβ, να κλείσουν τον ουρανό να μη βρέχει σε όλη τη διάρκεια της αποστολής τους, όποτε αυτοί κρίνουν αναγκαίο. Θα υπάρξει επομένως ανομβρία, που θα προκαλέσουν αυτοί οι προφήτες, με αποτέλεσμα να ματαιωθούν και να χαλάσουν καλλιέργειες και να υπάρξει λειψυδρία.
Επίσης θα μπορούν να μεταβάλλουν το νερό σε αίμα, όπως έκανε ο Μωϋσής στην Αίγυπτο, μπροστά στο Φαραώ για να τον πείσει να αφήσει το λαό Ισραήλ να φύγει από την Αίγυπτο.
Επίσης θα έχουν την εξουσία, να πατάξουν τη γη με οποιαδήποτε πληγή, από αυτές τις πληγές που προκάλεσε ο Μωϋσής στην Αίγυπτο, όταν παρακαλούσε το Φαραώ να αφήσει ελεύθερο το λαό του Ισραήλ.
Όλα αυτά θα τα ενεργήσει ο Θεός, με τους δύο αυτούς ταπεινούς προφήτες, για να αποδείξει σε όλους τους κατοίκους της γης, πόσο αδύναμος είναι ο αντίχριστος, μπροστά στο Θεό, που όλοι θα τον τρέμουν και θα σπεύδουν να προσκυνήσουν την εικόνα του και να έχουν το χάραγμα. Η δύναμη του Θεού θα φανεί κυριαρχική, με αυτούς τους δύο ταπεινούς ανθρώπους και θα καταλάβουν όλοι, ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος των κυρίων. Με αυτό τον τρόπο, το κήρυγμα των προφητών θα έχει μεγάλη απήχηση ανάμεσα στους λαούς και πολλοί είναι αυτοί που θα πεισθούν να υποστούν τις συνέπειες του αντιχρίστου, παρά να χάσουν μια αιώνια ζωή με τον Θεό, διά Ιησού Χριστού.
Μόνο όταν θα τελειώσουν την αποστολή τους και ολοκληρωθεί η μαρτυρία τους και πιστέψουν και σωθούν από το χάραγμα του αντιχρίστου, όσοι άνθρωποι ακούσουν τη μαρτυρία τους, τότε ο Θεός θα επιτρέψει στο θηρίο που θα ανεβεί από την άβυσσο, να κάνει εκστρατεία και να πολεμήσει τους δύο προφήτες του Θεού, να τους νικήσει και να τους θανατώσει. Το θηρίο αυτό, δε θα είναι το κράτος του αντιχρίστου, αλλά το κράτος του ψευδοπροφήτη, όπως τον αναφέρει η Αποκάλυψη στο ιγ’ κεφάλαιο και 11 εδάφιο.
“Και είδον άλλο θηρίον αναβαίνον εκ της γης και είχε κέρατα δύο όμοια με αρνίου, και ελάλει ως δράκων”. Αυτό το θηρίο θα υποστηρίξει τον Αντίχριστο. Θα κάνει εικόνα του αντιχρίστου, θα υποχρεώσει τους ανθρώπους να την προσκυνούν και θα κάνει όλους τους ανθρώπους να λάβουν το χάραγμα του αντίχριστου στο δεξί τους χέρι ή στο μέτωπο.
Τα πτώματα των δύο προφητών, όταν καταφέρει ο Αντίχριστος και τους σκοτώσει, δεν θα ταφούν, αλλά θα εκτεθούν σε δημόσια θέα επί τρεις ημέρες και μισή, για να καυχηθεί ο Αντίχριστος και να ενθαρρύνει τους οπαδούς του να μη φοβούνται πλέον το Θεό και τους ανθρώπους Του. Η έκθεση των πτωμάτων θα γίνει στη πλατεία της πόλεως της μεγάλης, που αποκαλείται Σόδομα και Αίγυπτος, διότι βασιλεύει η αμαρτία και η παρακοή στο θέλημα του Θεού. Στην πόλη που σταυρώθηκε ο Κύριος, στην Ιερουσαλήμ.
Οι άνθρωποι από όλα τα έθνη, τις φυλές και τις γλώσσες, θα βλέπουν τα πτώματα των δύο προφητών επί τρεις και μισή ημέρες να είναι εκτεθειμένα στην πλατεία της Ιερουσαλήμ. Αυτό βεβαίως είναι κατορθωτό διά μέσου της τηλεοράσεως. Όλα τα κανάλια θα σπεύσουν να εξασφαλίσουν στους τηλεθεατές τους το θέαμα με αλλεπάλληλα ρεπορτάζ και πολλά σχόλια, που θα είναι οπωσδήποτε υπέρ του Αντίχριστου, αφού και οι ίδιοι θα είναι δικοί του υπάλληλοι, και επομένως πιστοί υπηρέτες του.
Όλοι οι κάτοικοι της γης και βέβαια αυτοί που θα έχουν το χάραγμα, θα χαρούν για το θάνατο των δύο προφητών. Μάλιστα θα ευφρανθούν, θα ανακουφιστούν και θα πανηγυρίσουν το γεγονός.
Μέχρι τώρα είχαν απελπιστεί, γιατί κανείς δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τους δύο αυτούς προφήτες, που θα αποδεικνύουν με τη δυναμική παρουσία τους, την παρουσία του Θεού, που οι οπαδοί του Αντίχριστου θα την έχουν αρνηθεί και θα διακηρύττουν ότι “ο μόνος Θεός”, είναι ο Αντίχριστος.
Τώρα λοιπόν που θα τους βλέπουν νεκρούς, θα νομίζουν ότι τελεσίδικα, αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει ο αληθινός Θεός, γιατί αν υπήρχε, δεν θα άφηνε να σκοτώσει “το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου”, τους προφήτες Του.
Τώρα λοιπόν που θα τους βλέπουν νεκρούς, θα νομίζουν ότι τελεσίδικα, αποδείχτηκε ότι δεν υπάρχει ο αληθινός Θεός, γιατί αν υπήρχε, δεν θα άφηνε να σκοτώσει “το θηρίον το αναβαίνον εκ της αβύσσου”, τους προφήτες Του.
Θα χαρούν, γιατί οι δύο αυτοί προφήτες, θα βασανίσουν τους κατοικούντες επί της γης. Πώς θα τους βασανίσουν;
Πρώτον, με το κήρυγμά τους εναντίον του αντιχρίστου και των ανθρώπων όλων που θα τον ακολουθήσουν και θα βάλουν το χάραγμα στο δεξί τους χέρι, ή στο μέτωπο. Θα αναγγέλλουν την καταστροφή του Αντίχριστου και την αιώνια κόλαση που περιμένει, όσους θα έχουν το χάραγμα στο δεξί τους χέρι, ή στο μέτωπο.
Δεύτερον, με τη δύναμη που θα διαθέτουν. Πολλοί που θα αποπειραθούν να τους συλλάβουν, θα κατακαούν, ή θα πέσουν νεκροί. Κανείς δεν θα μπορέσει να τους σταματήσει να προφητεύουν την καταστροφή του Αντίχριστου και να κηρύττουν στους ανθρώπους, για να τους αποτρέψουν να δεχτούν το χάραγμα του Αντίχριστου.
Πολλές φορές θα προκαλούν ανομβρία με την προφητεία τους, άλλοτε θα μεταβάλλουν το νερό σε αίμα και άλλοτε θα επιφέρουν οποιαδήποτε πληγή θελήσουν. Η παρουσία των προφητών και η δυναμική δραστηριότητά τους θα διαρκέσει τριάμιση χρόνια. Το χρονικό διάστημα θα είναι πάρα πολύ μεγάλο για τους απίστους ανθρώπους της γης που θα θαυμάζουν τον Αντίχριστο και θα έχουν εναποθέσει όλες τις ελπίδες τους σ’ αυτόν.
Οι προφήτες οι οποίοι θα θανατωθούν από “το θηρίο το αναβαίνον εκ της αβύσσου”, μετά από τρισήμισι ημέρες θα αναστηθούν και θα σταθούν όρθιοι μπροστά στα έκπληκτα μάτια των οπαδών του αντιχρίστου. Ενώ ακόμη θα έχουν γιορτές και πανηγύρια, γιατί οι δύο προφήτες του Θεού θανατώθηκαν από τον Αντίχριστο, θα δουν τους προφήτες ζωντανούς να στέκονται στα πόδια τους. Φόβος και τρόμος θα πέσει στον Αντίχριστο και τους οπαδούς του, σ’ αυτούς που θα έχουν το χάραγμα.
Θα θυμηθούν ότι οι δύο προφήτες επί τριάμισι χρόνια, προφήτευαν και κήρυτταν εναντίον του Αντίχριστου και του συστήματός του και πρότρεπαν τους ανθρώπους να μη δεχθούν το χάραγμα και να μην προσκυνήσουν την εικόνα του.
Στη συνέχεια όμως θα ακουστεί μια μεγάλη φωνή από τον ουρανό. Η φωνή αυτή θα λέει : “Ανάβητε εδώ”. Αυτή η φωνή θα απευθυνθεί στους δύο προφήτες και θα την ακούσει όλος ο κόσμος. Οι δύο προφήτες πραγματικά θα αναληφθούν στον ουρανό μέσα σε νεφέλη, όπως ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, (Πράξεις α’ : 9) και θα τους δουν όλοι οι εχθροί τους, έκπληκτοι και αποσβολωμένοι.
Την ίδια ώρα που θα αναλαμβάνονται οι δύο προφήτες, θα γίνει μεγάλος σεισμός που θα σείσει την περιοχή αυτή, και θα καταστρέψει το ένα δέκατο της πόλης, της Ιερουσαλήμ. Ο σεισμός αυτός πρέπει να είναι μεγάλης εντάσεως και σύντομος, γιατί θα σκοτωθούν επτά χιλιάδες άνθρωποι, οι οποίοι προφανώς δεν θα έχουν το χρόνο να προφυλαχθούν.
Οι υπόλοιποι άνθρωποι θα γίνουν έμφοβοι με το τέλος αυτό, της όλης ιστορίας, γιατί θα καταλάβουν ότι όλα αυτά δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ενέργειες του Θεού. Δύο άνθρωποι να βασανίσουν επί τριάμισι χρόνια τον Αντίχριστο και τους οπαδούς του, με τα κηρύγματά τους και με τις θαυματουργικές ενέργειές τους, να μη μπορεί το θηρίο να τους αντιμετωπίσει και αφού τους φονεύσει, μετά να αναστηθούν και να φύγουν στον ουρανό, αφήνοντας πίσω τον κόσμο με ένα μεγάλο σεισμό και με επτά χιλιάδες νεκρούς, αυτό θα είναι μια ιστορία που δεν θα μπορούσε κανείς να αποδώσει σε συμπτώσεις.
Οι υπόλοιποι λοιπόν άνθρωποι που θα είχαν κάποιο δισταγμό, θα πάρουν την απόφαση να δοξάσουν το Θεό του ουρανού και να απορρίψουν τον Αντίχριστο. Το έργο των δύο προφητών θα τελειώσει με πλήρη επιτυχία.
Οι ειλικρινείς άνθρωποι θα ακούσουν, θα πιστέψουν και θα σωθούν. Οι ανειλικρινείς θα πλανηθούν, θα σκηρυνθούν και θα χαθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου