του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΡΑΙΑΝΟΥ
με αποτέλεσμα να ψοφήσουν τα πλάσματα που ζούσαν σε αυτόν
και να υπάρχει έλλειψη πόσιμου νερού (εδ. 7:14-21)
Τα νερά, που "ξεδιψούν" έναν λαό, είναι η γνώση …και τα ποτάμια, όπου αυτά κυλάνε, είναι οι μηχανισμοί εκπαίδευσης.
Η γνώση συνδέεται με τα νερά, γιατί είναι απαραίτητη για να ζήσεις, αλλά δεν μπορεί να σε ταΐσει, όπως το κεφάλαιο. Η γνώση "ποτίζει" το κεφάλαιο για ν' αναπτυχθεί, αλλά δεν είναι η ίδια κεφάλαιο, για να παράγει προϊόντα. Η γνώση λοιπόν είναι για ένα σύστημα και έναν λαό ό,τι είναι το νερό για τον άνθρωπο και τη γη που τον ταΐζει. Η γνώση είναι ζωογόνος, αλλά το κεφάλαιο είναι ζωοδότης.
Οι Εβραίοι, από τη στιγμή που κατόρθωσαν και έλεγξαν την αμερικανική γνώση στο ανώτατο επίπεδό της, μπορούσαν να ελέγχουν τα πάντα.
Ελέγχοντας τα πιο ισχυρά κολέγια, στην πραγματικότητα έλεγχαν το σύνολο της γνώσης. Τόσο της γνώσης που μπορούσε να αποδώσει κέρδη, εφόσον την "πακετάρισαν" σε πνευματικά δικαιώματα, τα οποία οι ίδιοι κράτησαν για λογαριασμό τους, όσο και της γνώσης που δινόταν στους απλούς Αμερικανούς μέσω των σχολείων τους.
Η κορυφαία γνώση έγινε "αίμα", που πλέον ανήκε σε ιδιώτες ιδιοκτήτες —οι οποίοι μόνοι τους αποφάσιζαν ποιος θα "ζήσει" και ποιος θα "πεθάνει" στην παραγωγή— και η απλή γνώση, που "ξεδιψά" τον άνθρωπο, απλά δινόταν με το "σταγονόμετρο".
Το αποτέλεσμα ήταν η "δίψα" για τους ανθρώπους και ο "θάνατος" για τα πλάσματα και τα μέσα της παραγωγής. Όποιος παραγωγός δεν είχε τα χρήματα να πληρώσει στους Εβραίους τα πνευματικά δικαιώματα της παραγωγής, ήταν θέμα χρόνου να "πεθάνει" και να βγει από την αγορά.
Όποιος απλός άνθρωπος δεν είχε χρήματα να πληρώσει τα ακριβά κολέγια για να "ξεδιψάσει", ήταν θέμα χρόνου να καταδικαστεί σε αιώνια "δίψα", ζώντας φτωχός σε κάποιο γκέτο.
Οι Αμερικανοί, από τη στιγμή που έχασαν τον έλεγχο των υδάτων του συστήματός τους, βρίσκονταν στο έλεος των Εβραίων. Η γνώση, που θα έπαιρναν πλέον, ήταν εξαρτώμενη από την ποιότητα εκείνων που την έλεγχαν.
Αν οι Εβραίοι ήταν "καθαροί", θα ήταν "καθαρή" και η γνώση που θα έπαιρναν οι Αμερικανοί. Αν οι Εβραίοι ήταν "βρομεροί", ανάλογη θα ήταν και η γνώση που θα έδιναν. Οι Εβραίοι ήταν "βρομεροί" και δυστυχώς για τους Αμερικανούς λειτούργησαν όπως ένα φακελάκι τσάι μέσα σε ένα κύπελλο. Η παρουσία τους μέσα στον μηχανισμό εκπαίδευσης της υπερδύναμης "βρόμισε" τα πάντα.
Στο "νερό", που έπιναν οι Αμερικανοί και έδιναν και στα παιδιά τους, οι "μολυσματικοί" Εβραίοι έβαλαν τα "βρακιά" τους.
FNOUS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου