Θά θέλαμε σάν γονείς παιδιών τού δημοτικού
νά έκφράσουμε τήν αγωνία μας γιά τή συστηματική προπαγάνδα άνθελληνισμοϋ,
αφελληνισμού καί άκρατου αντιχριστιανικού πνεύματος, που γίνεται μέ σκοπό τό
βιασμό τοϋ νου τών παιδιών μας καί τή μετατροπή τους σέ νέους γενίτσαρους. Σας
δίνουμε παρακάτω μιά εικόνα μικροϋ μόνο τμήματος τής κατάστασης που επικρατεί.
Αρχίζοντας μέ τή Γλώσσα τής Ε’ τάξης (σελ. 23) βλέπουμε τόν άγιο Ιωσήφ χωρίς
φωτοστέφανο νά αγκαλιάζει τήν Παναγία, χωρίς φωτοστέφανο καί αυτή. Επίσης
βλέπουμε τόν Χριστό σαν ενα απλό μωρό χωρίς φωτοστέφανο. Όλο τό βιβλίο έχει δυο
φωτογραφίες γιά τά Χριστούγεννα.
Στό Ανθολόγιο τής Γλώσσας Ε’ (σελ. 154) ό Τα Κι Κο ό Κινέζος αναρωτιέται
: «… Τά μάτια του γιατρού ήταν γλυκά και τά μάτια τοϋ Χρίστου ήταν γλυκά». Τί
ώραία βλασφημία! Παρουσιάζουν επίσης τό βάψιμο τών αυγών σάν παλιό'
ειδωλολατρικό έθιμο πού πήραμε καί ότι ό Χριστός άπλώς σήκωσε τήν πλάκα καί
βγήκε (σελ. 174, 175, 177).
Ό 'Άι-Βασίλης κάνει μπουγάδα μέ τά σώβρακά
του (Δ’ τάξη Γλώσσα σελ. 52). Τά παιδιά μαθαίνουν νά γράφουν Χαίκοΰ (Γ'τάξη, Γλώσσα σελ. 68) πού είναι επηρεασμένα άπό τό Βουδισμό Ζέν, άλλά
όχι Όμηρο κ.τλ. Ελληνικά.
Διαβάζουμε (Γλώσσα, Β’ δημοτικού σελ. 79) γιά
τό ημερολόγιο τής Έβραιοπούλας Ροζίνας, γιά τό 1940 άλλά όχι κάποιου Έλληνα
ήρωα π.χ. Κώστα Περρίκου.
Άπό τή Γλώσσα Α’ Δημοτικου μαθαίνουν τά παιδιά : πώς να μπαίνουν σέ ξένα
σπίτια νά κρυφακούν, νά κρυφοκοιτάζουν τή νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38) όλα
εικονογραφημένα. Στή Μελέτη
Περιβάλλοντος Δ’ τάξης (σελ. 17,18) νιώθουμε περήφανοι πού μιλάμε τά
Τουρκικά. Τό Τουρκάκι Έκρέμ δοξάζει τόν Αλλάχ
με άνύπαρκτο Χριστό.
Στά Μαθηματικά Γ’ τάξης (σελ. 85) υπάρχουν μάγισσες, σεΐχιδες καί γενικά
όλα τά ξενόγλωσσα ονόματα καί κυρίως άγοριών.
Κάνουν συνεχώς διαφήμιση (Μαθηματικά Γ’ σελ. 102) στό Ταγκράμ, άλλά όχι στό αρχαιότερο
Γεωμετρικό παιχνίδι τό ≪Λούκουλος≫ του Αρχιμήδη.
Στά Θρησκευτικά Δ’ (σελ. 98, μάς
κάνουν πλύση εγκεφάλου μέ τούς μετανάστες, παρουσιάζοντας τούς Έλληνες σάν
ρατσιστές.
Στά Θρησκευτικά Ε’ (σελ. 92) άναφέρουν σάν αιρετικό τόν Ρωμανό τό Μελωδό, ότι
άντλοΰσε τά θέματά του άπό τά απόκρυφα Ευαγγέλια.
Πηγαίνοντας στήν Ιστορία (Δ’ τάξη σελ.
79) άφαιροΰν τίς άποικίες τής αρχαίας Ελλάδας άπό όλο τό μεσογειακό χώρο και
τήν δείχνουν σάν ψείρα.
Καλλιεργούν αισθήματα ήττοπάθειας των
Ελλήνων (Ε’ τάξη σελ. 11) ειδικά άπέναντι στούς Ρωμαίους, χωρίς νά μάς
πουν ότι πολυπληθέστεροι Ρωμαίοι μαζί μέ Έλληνες προδότες πολέμησαν εναντίον
λίγων Ελλήνων.
Τό διάταγμα τής ανεξιθρησκίας τοϋ Μ.
Κωνσταντίνου τό δουλεύουν όπως θέλουν σάν τάχα νά μήν ισχύει στήν Ελλάδα (στ. Ε’
σελ. 22). Ρωτούν πονηρά τά παιδιά νά άναρωτηθοΰν γιατί ό Μ. Κωνσταντίνος άφησε
τούς παλαιούς ναούς δίπλα στίς Χριστιανικές (σελ. 27, Ίστορ. Ε’). Γιατί άραγε;
Στήν άλωση της Κωνσταντινούπολης Βιβλίο Εργασιών Ιστορίας Ε’ (σελ. 46), ρωτοϋν και ζητούν τά παιδιά να γράψουν τί τά
εντυπωσίασε στόν Μωάμεθ τόν Πορθητή. (Βάζοντας δεύτερο στή λίστα τόν
Κωνσταντίνο τον Παλαιολόγο).
Δίνουν ψευδή στοιχεία μέ μικρό Τουρκικό
στρατό στήν άλωση, Ιστορία Ε’ (σελ. 107) (άλλου γράφουν πάνω άπό 60.000, άλλού 100.000).
Ιστορικά εμείς ξέρουμε ότι τό νούμερο ήταν πολύ μεγαλύτερο.
Γράφουν (Ιστορία Ε’ σελ. 106) ότι
τήν άμυνα τής Κωνσταντινούπολης τήν άνέθεσε ό Παλαιολόγος στόν Ίουστινιάνη λές
καί αυτός ήταν άπλός παρατηρητής, τονίζοντας τό μεγαλείο του Ίουστινιάνη καί
του Μωάμεθ.
Αύτά τά βιβλία είναι όλα σαβούρες. Σέ τί
vα πρωτοαναφερθεί κανείς; Καί αύτά είναι μόνο λίγα.
Μέ σεβασμό Κουσίδου Πελαγία, Δράκα
Πηγη : Περιοδικό "Η Δράση",
Ιούνιος – Ιούλιος 2012 - "Ακτίνες".
ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ : Είστε περήφανος κ.
Αρβανιτόπουλε, νέε Υπουργέ Παιδείας, ΓΙ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ;
Αν όχι, τι θα κάνετε για να αλλάξουν τα
τερατουργήματα ΝΕΟΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟΥ που κάποιοι ονομάζουν βιβλία;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου