Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 500 EURO ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


Την πάγια τακτική της τουρκικής διπλωματίας μέσω της πολιτιστικής διείσδυσης στην περιοχή της Θράκης με στόχο τη θρησκευτική και γλωσσική ομογενοποίηση των Πομάκων και Τσιγγάνων διερευνά με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Εξωτερικών ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.

Στην ερώτησή του ο Τέρενς Κουίκ αναφέρει ότι δημοσίευμα της ιστοσελίδας national-pride.org, η τουρκική κυβέρνηση φέρεται να «χρηματοδοτεί κάθε παιδί που εγκαταλείπει το αντίστοιχο ελληνικό σχολείο με 500 ευρώ μηνιαίως, προκειμένου να σπουδάσει στο «κρυφό σχολειό» της αίρεσης των «σουλεϊμαντζήδων», αίρεση την οποία έχει ασπαστεί και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

«Εγκέφαλος» του εγχειρήματος, γνωστός Τούρκος επιχειρηματίας, μέλος του αυτοαποκαλούμενου μυστικού δικτύου «αναγεννημένοι τουρκο-ισλαμιστές», δίκτυο όπου συμμετέχουν ο ίδιος ο αντιπροέδρος της Τουρκίας, Μπεκίρ Μποσντάγ αλλά και ο ψευδομουφτής Κομοτηνής Μετέ.

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης :
  
ΤΕΡΕΝΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΙΚ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ

ΘΕΜΑ : ΜΗΝΙΑΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 500 ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Κύριοι Υπουργοί,

Μετά και το τελευταίο ταξίδι του Αντιπροέδρου της τουρκικής κυβέρνησης Μπεκίρ Μποζντάγ στη χώρα μας, όλα δείχνουν πώς η Άγκυρα επιθυμεί τη δημιουργία ενός κρυφού Ισλάμ στη Θράκη μέσω της μύησης και κατήχησης χιλιάδων νέων των Μουσουλμάνων σε μία αίρεση του Ισλάμ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας national-pride.org η τουρκική κυβέρνηση φέρεται «να χρηματοδοτεί κάθε παιδί που εγκαταλείπει το αντίστοιχο ελληνικό σχολείο με 500 ευρώ μηνιαίως προκειμένου να σπουδάσει στο «κρυφό σχολείο» της αίρεσης των «σουλεϊμαντζήδων».

Στο εγχείρημα αυτό συμμετέχει εθνικιστής Τούρκος επιχειρηματίας (στη διάθεσή σας το όνομα που καταγράφεται), ο οποίος όπως αναφέρει και η εφημερίδα Δημοκρατία, «αγόρασε την προηγούμενη εβδομάδα στην Ξάνθη ένα νέο κτίριο το οποίο σχεδιάζει να λειτουργήσει ως οικοτροφείο, για να μεταφέρει εκεί τα παιδιά των Πομάκων».

Σύμφωνα με άλλο δημοσίευμα, αυτό της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, «πάγια τακτική της τουρκικής διπλωματίας είναι η πολιτιστική διείσδυση στην περιοχή των Βαλκανίων είτε μέσω της έντονης δράσης του Τουρκικού Οργανισμού Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΤΙΚΑ) αρμοδιότητα του οποίου είναι τα έργα αποκατάστασης μνημείων και κειμηλίων, είτε μέσω της δημιουργίας του αυτοαποκαλούμενου μυστικού δικτύου «αναγεννημμένοι τουρκο-ισλαμιστές» με στόχο τη «διατήρηση» της πολιτιστικής και πολιτισμικής ταυτότητας των κατοίκων των περιοχών που ήταν προσαρτημένες στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και τη θρησκευτική και γλωσσική ομογενοποίηση των Πομάκων και Τσιγγάνων ούτως ώστε να εξαφανιστούν πλήρως».

Το συγκεκριμένο κίνημα φέρεται να οργανώνεται από τρία πρόσωπα: τον αντιπρόεδρο Μποσντάγ, η αρμοδιότητα του οποίου είναι τα θέματα του απόδημου τουρκο-ισλαμισμού, τον προαναφερθέντα εθνικιστή επιχειρηματία,  ο οποίος επισκέπτεται μυστικά χώρες των Βαλκανίων και αγοράζει κτίρια, τα οποία μετατρέπονται σε μυστικά θρησκευτικά σχολεία, όπου η Τουρκία μέσω της θρησκείας και της γλώσσας περνά την πολιτική της στις μειονότητες.

Και τέλος τον ψευδομουφτή Κομοτηνής Μετέ, ο οποίος, όπως καταγγέλεται, «διδάσκει μέσω των χοτζάδων σε δεκάδες οικίες των μουσουλμάνων την αίρεση του Ισλάμ που έχει ασπαστεί η ηγεσία του κόμματος Ερντογάν».

Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι Υπουργοί:

1) Ποια η άποψη του γραφείου πολιτικών υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών στην Ξάνθη για το θέμα αυτό και εάν πράγματι υφίσταται, τί ενημέρωση έχει κάνει στις αρμόδιες κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΕΞ;

2) Σε ποιες ενέργειες αναμένεται να προβεί ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού προκειμένου να ελεγχθεί η νομιμότητα της αναφερόμενης εγκατάλειψης της υποχρεωτικής εννεαετούς φοίτησης και η παρακολούθηση μαθημάτων σε μη αναγνωρισμένο από το κράτος εκπαιδευτικό φορέα;

3) Εάν όλα αυτά επιβεβαιωθούν, έστω και στο ελάχιστο απο το ΥΠΕΞ, προτίθεται ο Υπουργός Εξωτερικών να καταθέσει διάβημα προς τον Τούρκο Πρέσβη  για τις δράσεις του μυστικού δικτύου «αναγεννημένοι τουρκο-ισλαμιστές»;

4) Ποιες ενέργειες σχεδιάζουν να υλοποιήσουν οι Υπουργοί Παιδείας και Εξωτερικών για την αποτροπή θρησκευτικής και γλωσσικής ομογενοποίησης των Πομάκων και των Τσιγγάνων στη Θράκη;

Ο ερωτών Βουλευτής

Τέρενς Νικόλαος Κουίκ

Related Posts :



1 σχόλιο:


  1. François Hollande : άλλη μια αποτυχία της ευρωζώνης !

    From HEIL GAP ( or mind the GAP)

    http://heilgapormindthegap.blogspot.nl/2012/09/francois-hollande.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή