Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΑΝ ΠΟΤΕ...


Για όλους αυτούς που με έχουν βάλει στο μάτι εδώ και αρκετό καιρό ένα μόνο έχω να τους πω…

Εγώ προδότης των ιδανικών μου, των απόψεων μου, της φιλοσοφίας μου, της θρησκείας μου, της πατρίδος μου, των ανθρώπων που με στήριξαν δεν θα γίνω ΠΟΤΕ για λίγη δόξα…

Δόξα δεν θέλω γιατί μου δίνετε εσείς πρακτοράκια αρκετή, προβολές και views δεν ζητώ τα έχω γραμμένα και το έχω αποδείξει, λεφτά δεν ψάχνω γιατί αυτά και τα λίγα που έχω μου αρκούν, δεν δίνω το οκ για συνεντεύξεις που θα προκαλέσουν ή που θα ξεπεράσουν κάτι…

Για εμένα εδώ και 11 χρόνια 2 πράγματα με οδηγούν. Το μοίρασμα της γνώσης - έρευνας και η πληροφορία… Τους μόνους που ευχαριστώ και υμνώ είναι όλους του τωρινούς μου συνεργάτες που σπαταλούν χρόνο, χρήμα και ουσία και όλους εσάς…

Δεν σας έγλυψα ποτέ, ίσα - ίσα σας την είπα όταν έπρεπε, αυτό δείχνει ποιός είμαι και τα πιστεύω μου. Πιστεύω που δεν πρόδωσα ποτέ για κανένα σπαθί, διαστημόπλοιο, καλάμι γιατί κανένας δεν μου έκανε πλύση εγκεφάλου.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΟΛΟΣ Ο Ε.Ο.Ε. ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΤΟΥ.

Σας τα δείχναμε όλα με φωτογραφίες και ονόματα δημόσια…

Για αυτούς που θέλουν να με βγάλουν από την μέση, ας το κάνουν γρήγορα, ξέρουν που θα με βρουν, δεν κρύβομαι, γιατί όταν ξεκίνησα έδωσα μια υπόσχεση : «να το πάω μέχρι τέλους και να τα αλλάξω όλα, ακόμη και αν πρέπει να τα τινάξω όλα στον αέρα…» και εσείς φίλοι μου ξέρετε πως τις υποσχέσεις μου (μπορεί να τις αργώ) αλλά πάντα της κάνω πράξη…

ΙΔΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΟΤΕ…


ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΘΡΥΛΟ



ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΦΣΑΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Ο.Ε.

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου