Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Με λεφτά της Κρήτης χρηματοδοτούν τους αυτοκινητόδρομους! Κίνδυνος και για το αεροδρόμιο Χανίων;

espa

Με λεφτά που προορίζονταν για την Κρήτη και τις υπόλοιπες ελληνικές περιφέρειες αποφάσισε η κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει τα μεγάλα έργα των αυτοκινητόδρομων, που είχαν βαλτώσει. Με στόχο να μαζευτεί 1,4 δις ευρώ, που θα μεταφερθεί στα μεγάλα έργα παραχώρησης, ολοκληρώθηκε η αναθεώρηση του ΕΣΠΑ στο οποίο έμειναν από την Κρήτη μόνο 2 έργα, ενώ ετέθησαν εκτός προγράμματος τα έργα που είναι έτοιμα να ξεκινήσουν όπως το Γούρνες - Χερσόνησος και πιθανώς η επέκταση του αεροδρομίου Χανίων!

Παρά τις αντιδράσεις των περιφερειαρχών και τα όσα έγιναν στις επιτροπές παρακολούθησης -είχε γράψει σχετικά η Π- η κυβέρνηση με τις ευλογίες του κ. Ράιχενμπαχ και της ομάδας του ολοκλήρωσε το ‘έγκλημα’ σε βάρος της ελληνικής περιφέρειας μεταφέροντας πόρους στα έργα των αυτοκινητοδρόμων.


Είναι δε εντυπωσιακό το… τρικ που εφηύραν για να προχωρήσουν τα έργα, όπως είναι ο διπλός κλάδος του δρόμου Γούρνες - Χερσόνησος, το οποίο έχει συμβασιοποιηθεί και οι εργολάβοι έχουν εντολή να ξεκινήσουν!

«Θα γίνεται το έργο κανονικά, αλλά δαπάνες θα εγγραφούν από 1/1/2014 ώστε να μπει και να πληρωθεί από το επόμενο… ΕΣΠΑ, δηλαδή στην επόμενη προγραμματική περίοδο»! είπαν από το υπουργείο κι έλυσαν το πρόβλημα!

Το ίδιο και το έργο Γεροπόταμος - Εξάντη (δεν έχει ξεκινήσει ακόμη) που  μαζί με το Γούρνες - Χερσόνησος είναι προϋπολογισμού 160 εκατομμυρίων ευρώ.

«Άρα αυτό σημαίνει ότι αμέσως αμέσως χάνουμε από την επόμενη περίοδο έργα της τάξης των 160 εκατομμυρίων ευρώ και εάν φύγει και το αεροδρόμιο Χανίων πολύ παραπάνω! Από το νέο ΕΣΠΑ δηλαδή δεν θα… έχει μείνει τίποτα για την Κρήτη κι άλλες περιφέρειες σχεδόν πριν καν ξεκινήσει!» λένε στην Περιφέρεια που βλέπουν την ‘αιμορραγία της επαρχίας να είναι συνεχής και χωρίς πάτο.

Ακόμη και το έργο του αεροδρομίου Χανίων που φέρεται στον τελικό πίνακα της αναθεώρησης να μένει εντός ΕΣΠΑ έχει την… υποσημείωση ότι πιθανώς ‘να μεταφερθεί εξολοκλήρου στην επόμενη προγραμματική περίοδο’!

«Δυστυχώς, λένε όσοι γνωρίζουν, το θέμα δεν είναι οι δαπάνες ή τα συγκεκριμένα έργα τα οποία θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα προχωρήσουν. Το πρόβλημα είναι ότι φορτώνονται στην προσπελάσιμοτητα της επόμενης Περιόδου και δεν θα δούμε νέα έργα στην Κρήτη και όχι μόνο»

Στο ΠΕΠ

Αλλά οι απώλειες δεν σταματούν εδώ. Ταυτόχρονα βγαίνουν από το τομεακό το υπουργείου δύο έργα που «φορτώνονται» στο ΠΕΠ Κρήτης :

- Η παράκαμψη των Μαλίων, συνοδά έργα κλπ.

- Η παράκαμψη της Βιάννου

«Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι έχουμε χάσει τη δυνατότητα να βάλουμε κι άλλα έργα από την Κρήτη στο ΠΕΠ αφού έργα που σίγουρα θα χρηματοδοτούνταν από το τομεακό του υπουργείου τώρα πρέπει να τα πάρουμε εμείς εδώ. Και φυσικά δεν μπορούν να μην γίνουν» τονίζουν.

Τι μένει στο πρόγραμμα

Με βάση λοιπόν την τελική αναθεώρηση που έκαναν από το υπουργείο για να εξοικονομήσουν χρήματα για τους αυτοκινητοδρομους μετέφεραν πόρους από τις αεροπορικές μεταφορές, την οδική ασφάλεια, το σιδηροδρομικό δίκτυο, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κλπ

Από το σύνολο των 29 έργων έμειναν στο πρόγραμμα 13 :

- 5 έργα με συμβάσεις παραχώρησης που είναι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι που έμειναν στη μέση

- 4 έργα της Εγνατίας Οδού

- 1 της ΠΑΘΕ

- 1 της περιοχής του Ακτίου

Και ευτυχώς για την Κρήτη έμεινε εντός προγράμματος ο δρόμος της Μεσαράς που όλα δείχνουν ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα ολοκληρωθεί και ένα έργο του ΒΟΑΚ με διάφορα υποέργα και τμήματα που γίνονται σε όλη την Κρήτη.


Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου