Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020


Δείτε προσεκτικά το video κ ρωτήστε τον εαυτό σας...

Έχετε δει ξανά όχημα Αστυνομίας, Στρατού, Πυροσβεστικής σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου χωρίς Αριθμό Κυκλοφορίας;

Τυχαίο κ αυτό;

Δε Νομίζω...

Related Posts :



1 σχόλιο:

  1. Αυτή είναι η μαρτυρία μου για το πώς εντάχθηκα τελικά στη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων, τους Illuminati αφού προσπαθώ να γίνω μέλος εδώ και πάνω από 2 χρόνια, αλλά οι απατεώνες μου πήραν χρήματα αρκετές φορές. Έψαχνα να γίνω μέλος των Illuminati τόσο καιρό, αλλά οι απατεώνες συνεχίζουν να μου παίρνουν τα χρήματά μου μέχρι τις αρχές του έτους, όταν συναντήθηκα με τον Λόρδο Felix Morgan στο διαδίκτυο, επικοινώνησα μαζί του και του εξήγησα τα πάντα και μου πρότεινε την εγγραφή και πλήρωσα για το μεγάλο μέλος για να ξεκινήσω και μυήθηκα στην Παγκόσμια Τάξη και λαμβάνω το ποσό των 1.000.000 δολαρίων ΗΠΑ μετά την ολοκλήρωση της μύησής μου. Είμαι πολύ χαρούμενος! Και υποσχεθείτε να διαδώσετε το καλό έργο του Λόρδου Felix Morgan. Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της νέας παγκόσμιας τάξης Illuminati σήμερα, επικοινωνήστε με τον Λόρδο Felix Morgan σήμερα, είναι η καλύτερη ευκαιρία να αποκτήσετε συμμετοχή στους Illuminati που πάντα επιθυμείτε. Επικοινωνήστε με τον Λόρδο Felix Morgan Email: Illuminatiofficial565@gmail.com ή WhatsApp +2348055459757

    ΑπάντησηΔιαγραφή