Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Εξώδικο και στους βουλευτές των Χανίων!


Εξώδικο διαμαρτυρίας απέστειλε προς τους βουλευτές Χανίων η Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών του νομού. Η Κίνηση τους καλεί να μην ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο και να εκπροσωπήσουν τα πραγματικά συμφέροντα των πολιτών που τους έστειλαν στον κοινοβούλιο για να υπερασπίζουν τα συμφέροντα του Λαού και του Έθνους. Τους τονίζουν δε ότι αν δεν το πράξουν αναλαμβάνουν στο ακέραιο τις ευθύνες τους, για τις οποίες θα κληθούν να απολογηθούν.

Το εξώδικο που έστειλαν στους 3 βουλευτές :
Κοινοποιούμενη και προς τον Βουλευτή Χανίων Χρήστο Μαρκογιαννάκη, παρά το ότι, τον Μάιο 2010, ως βουλευτής Χανίων της Ν.Δ. δεν ψήφισε το Ν. 3845/2010, προς γνώσιν του και δια πάσαν νόμιμον συνέπειαν.

Κυρία και κύριοι Βουλευτές του νομού Χανίων,
Εσχάτως γίνεται πολύς λόγος για το αν θα πρέπει να πωλείται ή να αξιοποιείται με άλλους τρόπους (μίσθωση, παραχώρηση χρήσης για εκμετάλλευση, κλπ) η περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου. Η συζήτηση αυτή είναι, δυστυχώς, άνευ αντικειμένου, διότι το σύνολον της δημοσίας περιουσίας και τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδος είναι δεσμευμένα και ελέγχονται από τους δανειστές μας, τις Χώρες της Ευρωζώνης και το Δ.Ν.Τ, όπως τούτο τεκμηριώνεται από τα παρακάτω συνοπτικώς εκτιθέμενα :

1. Σύμφωνα με τις πολύπλοκες δικολαβικού χαρακτήρα διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 2 της από 8.5.2010 «Σύμβασης Δανειακής Διευκόλυνσης» μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και των άλλων δεκαέξι χωρών της Ευρωζώνης, ολόκληρη η κινητή και ακίνητη περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου είναι δεσμευμένη για την εξυπηρέτηση του δανείου και όσο αυτό υπάρχει.
2. Η αποδέσμευση της δημοσίας περιουσίας δεν είναι ούτε θα είναι ορατή, όσο δε θα είναι ορατή η αποδέσμευση της χώρας μας από το δάνειο.

3. Από το πραγματικό νόημα των διατάξεων του άρθρου 4 παρ. 2 της Σύμβασης προκύπτει ότι : (α) η Ελλάδα δεσμεύεται με ολόκληρη την κινητή και ακίνητη περιουσία της απέναντι στους Δανειστές της Σύμβασης, (β) δεν μπορεί να διασφαλίσει κανέναν άλλο δανειστή με ενέχυρο, υποθήκη ή άλλου είδους εγγύηση, ώστε να αποκτήσει εκείνος προτεραιότητα απέναντι σ’ αυτούς, και (γ) όποια άλλη αξιοποίηση ή εκποίηση επιτρέπεται με βάση τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 4 της Σύμβασης, θα είναι εις όφελος των Δανειστών.

4. Το περιεχόμενο της δέσμευσης της εθνικής περιουσίας δεν είναι εκ των προτέρων γνωστό. Αυτό καθορίζεται – ουσιαστικά επιβάλλεται από τους Δανειστές – με το «Μνημόνιο Συνεννόησης» της 3.5.2010, που αποτελεί διεθνή σύμβαση βάσει της «Συμβάσεως Δανειακής Διευκόλυνσης», και με τα μέχρι σήμερα και τα μελλοντικά «επικαιροποιημένα Μνημόνια», που αποτελούν επίσης διεθνή σύμβαση, με βάση το Προοίμιο του «Μνημονίου Συνεννόησης» που τα προβλέπει. Με βάση αυτή την πρόβλεψη, οι Δανειστές έχουν το δικαίωμα να προσαρμόζουν συνεχώς στα δικά τους συμφέροντα τα μέσα και τους τρόπους επιβολής της βασικής Σύμβασης Δανειοδότησης, χωρίς να ξέρει η Ελλάδα και ο Ελληνικός Λαός ποιο περιεχόμενο θα αποκτήσουν οι δεσμεύσεις τους στο μέλλον.

5. Οι διατάξεις αυτές του άρθρου 4 έχουν ως συνέπεια ότι : (α) κάθε αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων (ακινήτων, ακτών, υπόγειων και υποθαλάσσιων πηγών εθνικού πλούτου, αρχαιολογικών χώρων κ.λπ.), μετοχών, ομολόγων και άλλων αξιογράφων και δικαιωμάτων θα γίνεται εις όφελος του δανείου και, επομένως, μόνο με συγκατάθεση της Τρόικα, (β) Η Ελληνική Κυβέρνηση δεν μπορεί να προβεί σε καμιά αξιοποίηση οποιουδήποτε περιουσιακού στοιχείου υπέρ της ανάπτυξης ή υπέρ του ελληνικού λαού, παρά μόνο εις όφελος των Δανειστών, ( γ) η Ελληνική Κυβέρνηση δεν μπορεί, χωρίς τη συναίνεση των Δανειστών της, να συνάψει οποιαδήποτε οικονομικού αντικειμένου σύμβαση με τρίτη χώρα ή οργανισμό χωρίς την έγκριση των Δανειστών της Συμβάσεως και (δ) ποια θα είναι η μορφή αξιοποίησης: πώληση, μακροχρόνια παραχώρηση εκμετάλλευσης, μίσθωση, πώληση μετοχών ή ομολόγων του δημοσίου ή εταιρείας αξιοποίησης περιουσίας του Δημοσίου κλ.π., θα εξαρτάται από την τυπική ή άτυπη συναίνεση των Δανειστών.

Και αν ακόμη θεωρηθεί η Ελλάδα ελεύθερη να ορίσει τον τρόπο ή τη μορφή (με πώληση, μίσθωση, παραχώρηση κ.λπ.) αξιοποίησης της περιουσίας της, το προϊόν της αξιοποίησης αποτελεί και θα αποτελεί δεσμευμένη περιουσία. Όλα αυτά σημαίνουν ότι η εξωτερική και οικονομική πολιτική της χώρας είναι απολύτως δεσμευμένη.

6. Εάν οι παραπάνω δανειακές δεσμεύσεις της Ελλάδας συνδυασθούν με την παραίτηση «άνευ όρων και αμετακλήτως» από κάθε ένσταση εθνικής κυριαρχίας και από κάθε άλλη ένσταση, που επίσης περιέχει ως όρο η «Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης» (άρθρο 14 παρ. 5, 15 παρ. 1α με Παράρτ. 4 με υπόδειγμα Γνωμοδότησης ΝΣΚ της Σύμβασης), βλέπει κανείς ότι το σύνολο της οικονομικής υπόστασης της Ελλάδας είναι δεσμευμένο στους σκοπούς του δανείου. Με άλλες λέξεις, η Ελλάδα, σε περίπτωση επιβολής μέτρου κατά της χώρας μας από τους Δανειστές, δεν μπορεί να επικαλεστεί ούτε την ασφάλειά της με βάση τα κυριαρχικά της δικαιώματα, ούτε τις συνταγματικές και διεθνείς εγγυήσεις της ιστορικής και πολιτισμικής της κληρονομιάς, ούτε τις εγγυήσεις του φυσικού περιβάλλοντος, ούτε καν την αξία και την αξιοπρέπεια του ανθρώπου σε σχέση με την διαβίωση του λαού της.

7. Ο παραπάνω συνδυασμός της δέσμευσης της εθνικής περιουσίας με τη δέσμευση της εθνικής κυριαρχίας και κάθε άλλου δικαιώματος (άρθρ. 4 σε συνδυασμό με άρθρ. 15 παρ. 1 α της Σύμβασης) σημαίνει όχι μόνο πλήρη οικονομική δέσμευση από τους Δανειστές, αλλά και τα εξής : (α) Η κυριαρχία, το ιστορικό και φυσικό περιβάλλον και κάθε άλλο δικαίωμα της Ελλάδας υπόκεινται στους Δανειστές εις όφελος του δανείου, (β) Οι Δανειστές ή ο δικαιούχος τους (γιατί μπορούν να μεταβιβάσουν τα δικαιώματα τους σε τρίτο βάσει του άρθρου 2 παρ. 3 της Σύμβασης) μπορεί να ασκήσει οικονομική και πολιτική βία στην Ελλάδα, τόσο στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής της (κηδεμόνευση της εξωτερικής πολιτικής), όσο και ως προς την επίλυση των εθνικών θεμάτων της Χώρας.

8. Η «Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης», το «Μνημόνιο Συνεννόησης» και τα «Επικαιροποιημένα Μνημόνια», ως διεθνείς συμβάσεις με τις οποίες δεσμεύεται η Ελλάδα και ατομικώς οι Έλληνες, έπρεπε να είχαν επικυρωθεί και κυρωθεί, με βάση τα άρθρα 36 παρ. 2 και 28 παρ. 2 του Συντάγματος με τα τρία πέμπτα των μελών της Βουλής. Έτσι, έχουμε παραβίαση του πολιτεύματος και σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας, με βάση τα άρθρα 1 και 120 του Συντάγματος. Το άρθρο 1 παρ. 3 ορίζει : «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα».

Στην προκείμενη περίπτωση, η εξουσία που ασκείται με βάση τις δανειοδοτικές συμβάσεις, ούτε από το Λαό πηγάζει, αφού δεν επικυρώθηκαν από την Λαϊκή Αντιπροσωπεία, ούτε υπέρ του λαού και του Έθνους λειτουργεί, αφού παρεβιάσθησαν για την εφαρμογή της οι διαδικασίες που προβλέπει το Σύνταγμα. Η εξουσία εφαρμογής των όρων του Δανείου είναι εκτός Συντάγματος και εκτός ευρωπαϊκής νομιμότητας. Είναι ‘’de facto‘’ εξουσία.

9. Με την ολοκληρωτική δέσμευση των δικαιωμάτων εθνικής κυριαρχίας, του ιστορικού και φυσικού περιβάλλοντος, της εθνικής περιουσίας και της πλήρους χειραγώγησης της εξωτερικής και της οικονομικής πολιτικής από τους Δανειστές, η Ελλάδα βρίσκεται ουσιαστικά κάτω από την πλήρη κηδεμονία των Δανειστών της. Η κατάσταση αυτή είναι χειρότερη από την παλαιά μορφή κηδεμόνευσης ενός λαού που λεγόταν προτεκτοράτο, γιατί οι Δανειστές μας δεν παρέχουν καμία προστασία και ασφάλεια.

10. Οι Συμβάσεις Δανεισμού είναι νομικά ανυπόστατες, γιατί παραβιάζουν θεμελιώδεις αρχές του Συντάγματος, καθώς και της ευρωπαϊκής και διεθνούς νομιμότητας. Η Ελλάδα χρειάζεται μία κυβέρνηση που θα έχει το θάρρος να ζητήσει την απάλειψη των αθέμιτων όρων και την αποκατάσταση της νομιμότητας.

Χρειάζεται μία κυβέρνηση που θα αρνηθεί την εκτέλεσή τους, προβάλλοντας το ανυπόστατό τους, λόγω παραβίασης θεμελιωδών αρχών που τις καθιστούν ανυπόστατες. Χρειάζεται μία κυβέρνηση που θα ζητήσει διεθνή λογιστικό έλεγχο για τον προσδιορισμό του ύψους του απεχθούς χρέους της χώρας, το οποίο δεν οφείλεται πραγματικά και ως εκ τούτου δεν πρέπει να καταβληθεί.

Ως προς το πρώτο θέμα : Θα πρέπει το νέο Μνημόνιο να μην έχει όρους που θα παραβιάζουν το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό και το Διεθνές Δίκαιο. Θα πρέπει, επίσης, να κατατεθεί στη Βουλή για κύρωση με τα 3/5 των μελών της Βουλής (180 Βουλευτές). Η παράκαμψη της Βουλής αποτελεί πραξικόπημα και σφετερισμό της λαϊκής κυριαρχίας. Οι οικονομικοί όροι του 2ου Μνημονίου θα πρέπει να είναι δίκαιοι και όχι απάνθρωποι, όπως στις Συμβάσεις Δανεισμού του Μαΐου του 2010. Το 2ο Μνημόνιο θα πρέπει να εισαχθεί στη Βουλή, αφού καταργηθεί το πρώτο (δηλαδή οι αρχικές Συμβάσεις Δανεισμού) με τους αθέμιτους όρους, όπως : η παραίτηση από την εθνική κυριαρχία, η καθολική δέσμευση της εθνικής περιουσίας και οι παραβιάσεις των συνταγματικών δικαιωμάτων των εργαζομένων και των συνταξιούχων.

Η γενική παραίτηση από τις ενστάσεις της εθνικής κυριαρχίας και από κάθε άλλη ασυλία αποτελούν εσχάτη προδοσία και για αυτό θα πρέπει κ.κ βουλευτές να προσέξετε ιδιαιτέρως επ’ αυτού.

Σας επισημαίνομε ακόμη ότι, από συστάσεως κόσμου μέχρι σήμερα, δηλαδή από την αρχαιότητα με την γνωστή τότε μορφή του κράτους (πόλεις – κράτη), μέχρι τη σημερινή μορφή συγκροτήσεως των κρατών, κανένα, μα κανένα κράτος, δεν παρέδωσε – παραιτήθηκε από την εθνική του κυριαρχία – ασυλία.

Μοναδική περίπτωση, παγκοσμίως, τέτοιας ατιμωτικής και επαίσχυντης παραιτήσεως αποτελεί η Ελλάδα, με την υπογραφή την 8-5-2010 της λεγόμενης Συμβάσεως Δανειακής Διευκολύνσεως, της ευρύτερα γνωστής ως Μνημόνιο, η οποία αποτυπώθηκε στο Ν. 3845/6-05-2010, ο οποίος ψηφίστηκε στην Ελληνική Βουλή υπερψηφισθείς από όλους τους βουλευτές του ΠΑ.ΣΟ.Κ, δίκην λόχου υπό διατεταγμένην υπηρεσίαν (κομματική πειθαρχίαν), χωρίς να μελετηθεί (και πώς να μελετηθεί αφού δεν διανεμήθηκε σ’ αυτούς το σύνολον των υπογραφέντων κειμένων, τα οποία συνολικώς αριθμούν σχεδόν 1.300 σελίδες), μεταξύ των οποίων (ψηφισάντων) είστε και οι δύο πρώτοι εξ υμών Βαλυράκης Ιωσήφ και Δαμιανάκης Ευτύχιος (η τρίτη εξ υμών Κουρουπάκη Ευαγγελία δεν ήτο τότε Βουλευτής), πλην των βουλευτών Βασιλείου Οικονόμου (Βουλευτή Αττικής), Σοφίας Σακοράφα (βουλευτή Αθηνών) και Ιωάννου Δημαρά (Βουλευτή Αθηνών), ψηφίστηκε επίσης από τους δέκα πέντε βουλευτές του ΛΑΟΣ και τη βουλευτή Θεοδώρα (Ντόρα) Μπακογιάννη, ενώ καταψηφίστηκε από όλους τους βουλευτές των υπολοίπων κομμάτων.

Κατόπιν όλων αυτών ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΘΑ κατά τον πλέον έντονον τρόπον, για τις επιθέσεις εις τον Ελληνικό Λαό αλυσίδες, όχι μόνον στις σήμερον ζώσες Ελληνικές γενιές, αλλά και στις μελλοντικές, τις αγέννητες και με τη δική σας, ως ανωτέρω, σύμπραξη και σας ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ όπως, έστω και σήμερα, εν όψει και του νέου μνημονίου που η Κυβέρνηση ετοιμάζεται να φέρει στην Βουλή των Ελλήνων προς ψήφιση, υπό το ψευδεπίγραφο πρόσχημα «σωτηρίας της Πατρίδος», να αρθείτε στο ύψος της αποστολής σας, ως αντιπροσώπων του Ελληνικού Λαού και όχι ως εκτελεστών αθέμιτων εντολών του κόμματος σας.

Οφείλετε, τώρα, να ζητήσετε με ερώτηση ή επερώτηση να μοιραστούν τα κείμενα των δανειακών συμβάσεων του Μαΐου 2010 (πρώτου «Μνημονίου») προκειμένου, έστω και τώρα, να ενημερωθείτε επ’ αυτών. Η μέχρι σήμερα αμέλειά σας να πράξετε τούτο αποτελεί περιφρόνηση του Ελληνικού Λαού τον οποίο, σύμφωνα με την αληθή έννοια της αποστολής σας, αντιπροσωπεύετε.

Εσείς οφείλατε να ενημερώσετε τους Έλληνες Πολίτες για το περιεχόμενο των Δανειακών Συμβάσεων, οι οποίες έδεσαν χειροπόδαρα την Εθνική Κυριαρχία και την Εθνική Περιουσία της Ελλάδος, πλην ουδέν επράξατε.

Εάν δεν πράξετε τούτο, έστω και τώρα, ουδεμία απολύτως δικαιολογία θα έχετε. Θα είστε επίορκοι και θα παραδοθείτε εις την Ιστορίαν ως τέτοιοι, εμείς δε σας ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι επιφυλασσόμεθα να σας καταγγείλουμε και δημοσίως περί αυτού, ως και να ενεργήσουμε κάθε τι άλλο αναγκαίο και νόμιμο εναντίον σας.

Η εκατόμβες των νεκρών για την Ελευθερία αυτού του μικρού, του μεγάλου τόπου, που ονομάζεται Ελλάς, εγείρονται από τα μνήματά τους και μας υπενθυμίζουν, αληθώς όμως και όχι ψευδεπιγράφως, το από την Ρωμαϊκή εποχή γνωστόν «SALUS POPULUS SUPREMA LEX ESTO»
(υπέρτατος νόμος η σωτηρία του Λαού).

Και πολύ παλιότερα (-480) οι Σαλαμηνομάχοι μας άφησαν υποθήκην ιεράν τον παιάνα τους «Ω παίδες Ελλήνων, ίτε, ελευθερουτε πατρίδ’ ελευθερουτε δε παίδας, γυναίκας, θεων τε πατρώων έδη, θήκας τε προγόνων. Νυν υπέρ πάντων αγών». 

Εμείς και εκατομμύρια άλλα των Ελλήνων ακούμε και σήμερα τον παιάνα αυτόν, από τα βάθη των αιώνων. Εσείς κύριοι Βουλευτές τον ακούτε; Θα τον ακούσετε επιτέλους;

Mία μέρα νωρίτερα, 1.370 πολίτες από το Ηράκλειο υπέγραψαν εξώδικο διαμαρτυρία που απευθυνόταν σε 8 βουλευτές του νομού.

Related Posts :



4 σχόλια:

  1. a)

    Ο ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ Μάριο Blejer ΛΕΕΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ….
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ .
    η "Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη".

    Με το Mario Blejer, πρώην διοικητή της κεντρικής τράπεζας της Αργεντινής
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο
    http://ei.marketwatch.com/Multimedia/2011/06/09/Photos/MD/MW-AK688_blejer_20110609103045_MD.jpg?uuid=19054686-92a5-11e0-ae1c-002128049ad6

    From HEIL GAP
    ΛΟΝΔΙΝΟ (MarketWatch) - Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, με τη σθεναρά αντίθεσή της στην κυρίαρχη αναδιάρθρωση του χρέους στην Ευρώπη, κάνει μια κακή κατάσταση ακόμη χειρότερη. , Απειλώντας να αποσύρει τη στήριξή των τραπεζών σε χώρες όπως η Ελλάδα, εφόσον αναδιαρθρώσουν τα χρέη τους, η ΕΚΤ είναι η ηθική αυτουργός στην προτροπή για μαζικές αναλήψεις καταθέσεων από τις τράπεζες.

    Το επιχείρημα ότι τα Ελληνικά χρεόγραφα δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν ως ενέχυρο σε τέτοιες περιπτώσεις , με μεγάλη δυσκολία δικαιολογεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο αποσταθεροποιητικό βήμα. Η ΕΚΤ είναι ουσιαστικά ο δανειστής έσχατης ανάγκης, για τις τράπεζες. Αν οι καταθέτες, πιστέψουν ότι είναι έτοιμη να παραιτηθεί από κάθε υποστήριξη , τότε θα αποσύρουν τα χρήματα από τις τράπεζες - και εμείς θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε αυτό-τροφοδοτώντας τον φαύλο αυτό κύκλο .

    Το πρόβλημα του χρέους των περιφερειακών Ευρωπαϊκών κρατών είναι διαρθρωτικό. Δεν μπορεί να λυθεί με την συσσώρευση του χρέους για το χρέος. Υπάρχει μια αναλογία για ένα σύστημα Ponzi, βάσει του οποίου θα πρέπει συνεχώς να καταβάλλονται περισσότερα χρήματα για να μην καταρρεύσει το οικοδόμημα της πυραμίδες . Ο λόγος χρέους / ΑΕΠ αυξάνεται με τον καιρό, επειδή συνάπτονται νέα δάνεια που χορηγούνται δια την πληρωμή των παλαιών χρεών και να χρηματοδοτήσουν τα φορολογικό ελλείμματα .

    Επιπλέον, το μερίδιο του χρέους συνεχίζει να αυξάνεται και τελικά οι φορολογούμενοι να χρεώνονται το πλήρες κόστος της προσαρμογής.

    "Δεν υπάρχει λύση χωρίς την ελάφρυνση του χρέους, πράγμα που σημαίνει, χωρίς ευφημισμούς, προεπιλογή."

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο
    http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/0/7/6/349076/Blog20pyramid.jpg

    Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μέχρι στιγμής δεν έχει καλές επιδόσεις στο περιφερική Ευρώπη. Μα και που είχε ξανακουστεί ΔΝΤ σε χώρα της ΟΝΕ
    ( ευρωπαϊκής νομισματικής ένωσης )
    Ήταν το άθλιο πείραμα ΤΟΥ ΑΘΛΙΟΥ ΔΙΔΥΜΟΥ οι όποιοι δια του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ κατάφεραν ώστε να διαλύσουν την πατρίδα μας .

    Ήταν λάθος να υποθέσουμε ότι μια χώρα όπως η Ελλάδα μπορεί να εισέλθει εκ νέου στις πιστωτικές αγορές του ιδιωτικού τομέα το επόμενο έτος. Αυτό είναι αδύνατο , τα προγράμματα βασίζονται σε πλασματικά "σενάρια βιωσιμότητας του χρέους» που αγνοούν πως οδηγούν σε ύφεση τις χώρες που δεν έχουν καμία πιθανότητα ξεπεράσματος του χρέους τους.

    Όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση, αυτή είναι μια κόκκινη γραμμή. Είναι χρήσιμο ως μια βραχυπρόθεσμη προσωρινή λύση και για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, αλλά η πώληση των περιουσιακών στοιχείων σε εξευτελιστικές τιμές δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα του χρέους, ( είναι πλέον παγκοσμίως γνωστό ότι οι τιμές θα είναι εξευτελιστικές ) . Αν δεν υπάρχει ζήτηση για ελληνικό χρέος, τότε δεν μπορεί να υπάρχει και ζήτηση για ελληνικές μετοχές. ( ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες , απλώς θα το διατυπώσουμε ως εξής . ΧΑΜΗΛΕΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΜΕΤΟΧΩΝ = ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΟΨΟΧΡΟΝΙΑ ( α ρε κουφάλα νεκροθάφτη )

    Η εμπειρία Της Αργεντινής κατά την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα είναι διαφωτιστική. Είναι τα διδάγματα της Λατινικής Αμερικής της αναδιάρθρωσης του χρέους το 1980 και, επίσης, του Μεξικό το 1994. Η δημοσιονομική προσαρμογή και διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις είναι καίριας σημασίας και απαραίτητες προϋποθέσεις, και η ιδιωτικοποίηση μπορεί να παίξει έναν μικρό ρόλο, αλλά δεν υπάρχει λύση χωρίς την ελάφρυνση του χρέους, πράγμα που σημαίνει, χωρίς ευφημισμούς, « προεπιλογή » . Αυτό θα πρέπει να γίνει , χωρίς έντονη αντιπαράθεση (non confrontational) και κατά το δυνατό φιλικότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. b)
    Ωστόσο, ΧΩΡΙΣ σημαντικές ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ του υφιστάμενου ΧΡΕΟΥΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟΣ.
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο aam_admi_roller_coaster
    http://www.mayin.org/ajayshah/MEDIA/2008/aam_admi_roller_coaster.png


    Σε αντίθεση με την άποψη που είχε διατυπώσει η ΕΚΤ, είναι ευκολότερο να ανακτήσουμε την πιστωτική μας πρόσβαση στην αγορά μετά από μια σημαντική μείωση της επιβάρυνσης του χρέους, καθώς έδειξε η εμπειρία στην Ουρουγουάη και την Αργεντινή . Σήμερα στην Αργεντινή μπορούν να δανειστούν με το ήμισυ των επιτοκίων που καταβάλλονται από την Ελλάδα.

    Όσον αφορά τον φόβο της μετάδοσης σε άλλες χώρες, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ η ρητή ελάφρυνση του χρέους για τα πιο-πληγέντα μέλη της ΟΝΕ μπορεί να ανακουφίσει ουσιαστικά την πίεση στην Ισπανία και τις άλλες χώρες .
    Όσον αφορά την αντίθεση της ΕΚΤ, είμαι πεπεισμένος ότι το ζήτημα δεν είναι ΕΑΝ, αλλά ΠΟΤΕ η ΕΚΤ θα κάνει μια στροφή (όπως έκανε με την αγορά ομολόγων στις δευτερογενείς αγορές Μάιος 2010).

    Υπάρχει ένα καλό επιχείρημα για τη λήψη των αναγκαίων αποφάσεων για την αναδιάρθρωση του χρέους, αργά ή γρήγορα. Περαιτέρω "ΚΟΜΦΟΥΖΙΟ" είναι μια συνταγή για καταστροφή όλων . Αν δεν αποφασιστεί σύντομα ένα κατάλληλο πρόγραμμα συντονισμού και προσαρμογής σε συνδυασμό με την ελάφρυνση του χρέους, η Ευρώπη αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να γίνει η επομένη αναδυομένη αγορά.
    Οι Financial Times είναι ως γνωστόν ιδιοκτησίας και όργανο των συμφερόντων της παγκοσμιοποίησης ( για να γνωρίζουμε το τι παίζεται στον οικονομικό αυτό πόλεμο , που κατά κακή μας τύχη οι «εφιάλτες – νεκροθάφτες » προσέφεραν την πατρίδα μας την Ελλάδα ως το πεδίο βολής αυτού του πολέμου , συμφέροντα όμως που αυτή την στιγμή όμως για τους δικούς τους λόγους , βρίσκονται αντιμέτωπα με την πιστωτική άπατη της πυραμίδας PONZI της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και τα αθλία εν γένει παιχνίδια της εις βάρος της Ελλάδας .
    Φωτογραφία στο διαδίκτυο Pyramid
    http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/0/7/6/349076/Blog20pyramid.jpg

    Το δε δημοσίευμα αυτό ίσως ήρθε ως η αυστηρή ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο προηγούμενο δημοσίευμα της Guardian .co.UK Friday 3 June 2011 που είχε ανακοινώσει ότι ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Standard & Poors αναφέρει ότι θα θεωρήσει οποιαδήποτε απόπειρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση να επαναδιαπραγματευθεί το χρέος ως προεπιλογή (η ημερομηνία 3 June 2011 είναι σωστή , και όχι «κάτι το ξαφνικό που έγινε σήμερα 13 Ιουνίου» όπως ανακοίνωσαν προ ολίγου στα χαζοκαναλα )
    Η εταιρεία πιστοληπτικής αξιολόγησης Standard & Poors (S & P) υποσχέθηκε την Παρασκευή να τηρεί σκληρή γραμμή, εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση επιχειρήσει να συγκαλύψει μια προεπιλογή της Ελλάδας για τις οφειλές της ώστε να σώσει τις γαλλικές και γερμανικές τράπεζες από «την βάσανον» των ζημιών .
    "Μια τέτοια παράταση των προθεσμιών λήξης τους θα αποτελούσε μια προεπιλογή σύμφωνα με τα κριτήρια μας, γιατί η κυρίαρχη οφειλέτης θα πληρώνουν λιγότερο από ό, τι υπό τους αρχικούς όρους της υποχρέωσης", ανέφερε.
    debt20 Φωτογραφία στο διαδίκτυο
    http://www.mendmydebt.com/wp-content/uploads/2010/07/debt20.jpg

    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Ελλάδα είναι η υπαίτια των συμφορών της. Εξέδωσε, πλαστά στοιχεία για το χρέος της ώστε να μπει στη ζώνη του ευρώ, δαπάνησε αφειδώς για τους Ολυμπιακούς , δεν έλαβε υπόψη της ότι στην προσπάθεια να γίνει ανταγωνιστική δανείστηκε πάρα πολύ , οι πλουσιότεροι πολίτες της φοροδιαφεύγουν, ψήφισε ανίκανες κυβερνήσεις. Αλλά η ασυδοσία των προγραμμάτων λιτότητας φαίνεται ότι μόνο να επιδεινώνει το πρόβλημα, ενώ δια των ιδιωτικοποιήσεων (ας το θέσουμε ΩΜΑ , δια του χαρίσματος της εθνικής περιουσίας) τα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν ακόμη χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. c)
    ΔΙΟΤΙ Αν η ελληνική κυβέρνηση η οποία δεν έχει περισσότερα έσοδα , λόγω του ότι η οικονομική βάση της χώρας ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ έχει ΣΧΕΔΟΝ καταστραφεί και εφόσον τα εν λόγω περιουσιακά στοιχεία του κράτους που παράγουν έσοδα (Η λίστα των πλειστηριασμών που διέρρευσε από το Reuters) ΠΩΛΗΘΟΥΝ , τότε δεν θα υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων (συμπεριλαμβανομένων όπως καταλαβαίνετε και των γιατρών , δασκάλων , στρατιωτικών , πυροσβεστών , δικαστικών ) καθώς και τα ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ των ραγδαίως εις αύξησης ποσοστών ΑΝΕΡΓΩΝ, δημιουργώντας εκατομμύρια πεινασμένων ατόμων σε όλη την χώρα , ευκόλως συμπεραίνουμε ότι τοιουτοτρόπως δεν μπορεί παρά να ξεκινήσει μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ εναντίον των διεφθαρμένων οικονομικών και πολιτικών ελίτ ή ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ δια της συνεχιζόμενης απαθείας των ελλήνων πολιτών ΤΕΛΙΚΑ απειληθεί η ιδία η ζωή των , από την ΦΤΩΧΕΙΑ την ΣΤΕΡΗΣΗ και την ΑΝΕΧΕΙΑ .
    Το άλλο πρόβλημα για την ελληνική κυβέρνηση είναι η απώλεια εσόδων. Η εικόνα θέσεων εργασίας είναι τρομερή. Οι δε Ιδιωτικοποιήσεις ως γνωστόν, λειτουργούν μόνο αν η αξία της πώλησης υπερβαίνει την παρούσα αξία των εσόδων από τα περιουσιακά στοιχεία που θα πωληθούν. Είναι εξαιρετικά απίθανο ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε σε κάθε πώληση. Μερικές από τις προς πώληση κρατικές ελεγχόμενες εταιρείες είναι πιθανόν επιδοτηθούν στο μέλλον –( είναι ευρέως γνωστόν εις την δυτική Ευρώπη ως το πιπίλισμα των χοίρων ), αλλά και άλλες θα μπορούσαν να παράγουν και να είναι μια σημαντική ροή εσόδων για το ελληνικό θησαυροφυλάκιο.
    Οι Ιδιωτικοποιήσεις, εξελίσσονται συχνά σε μπούμερανγκ. Η βιασύνη για να πουληθούν τα περιουσιακά στοιχεία χώρων όπως η Ελλάδα που παραπαίει στα πρόθυρα της αθέτησης είναι σχεδόν βέβαιο ότι προεξοφλεί ότι οι τιμές πώλησης που θα εξασφαλιστούν θα είναι τιμές «κοψοχρονιά» , που σημαίνει ότι ο κράχτης για την δήθεν μείωση του χρέους ίσως να είναι μια απάτη της ……. μαφίας , η δε πώληση να γίνετε καθαρά δια την απαλλοτρίωση των εθνικών μας πηγών και επιχειρήσεων επ ωφελεία σκοτεινών κύκλων και τελικά η μείωση του χρέους να μπορούσε να είναι πολύ μικρότερη από την αναμενόμενη. Πωλήσεις σε τιμές ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ θα ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ μόνο την μεταφορά του πλούτου από τους φτωχούς (τους φορολογουμένους) προς τους πλούσιους

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο ΔΕΗ
    http://epohi.gr/portal/images/stories/2011/aprilis/avramidis2.jpg

    Αλλά με την αποτυχία και έλλειψη 18-μηνών κυβέρνησης το πασοκ ψάχνει όλο και πιο επισφαλή τεχνάσματα , κάτι που θα πρέπει να δώσει σε κάποιους για να δουν ευνοϊκά την διάσωση της χωράς προφανώς ( το προφανώς διότι θέλω να είμαι προσεκτικός σε ότι γράφω , διότι τις τελευταίες εβδομάδες βρέχει μηνύσεις , γενικά το λέω τώρα ) , διαφορετικά αποτελεί την εσχάτη των προδοσιών με το θάψιμο ενός έθνους έστω και ζωντανού από τον νεκροθάφτη του ………
    Η πατρίδα μας βεβαίως χρειάζεται κάποια περικοπές δαπανών. Πρέπει απεγνωσμένα να πατάξει τους φοροφυγάδες και να θωρακίσει τις ελληνικές βιομηχανίες από τον ανταγωνισμό. Αλλά περικοπές δαπανών είπαμε και όχι περικοπές εργαζομένων, ΗΤΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ όπως και πρέπει να μεταφράζεται η κάθε μια απόλυση εργαζομένου στον ΑΙΩΝΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ . ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ 150.000 απολύσεις . ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ , ανθρώπους θα απολύσετε και ο απολυόμενος δεν σκεφτήκατε « ωρε ζαγάρια » το τι στην ευχή θα απογίνει , ………………, ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ ………..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. d)
    Το ζήτημα είναι, ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξέρουν για συστήματα Ponzi και οικονομικές δομές των πυραμίδων, και δεν καταλαβαίνουν τίποτα για την έννοια των ενυπόθηκων δανείων (Deathbonds = Όσο νωρίτερα ο ασφαλισμένος πεθαίνει, όσο μεγαλύτερη είναι και η απόδοση - αν και εφόσον οι άνθρωποι ζουν περισσότερο από το αναμενόμενο, οι επενδυτές θα μπορούσαν να έχουν κακές αποδόσεις των τίτλων τους ή ακόμα και να χάσουν τα χρήματα τους ), εκδόσεις ομολόγων, αμοιβαίων κεφαλαίων υψηλού κινδύνου και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε . Δεν διδάσκονται τις « βασικές αρχές της τοκογλυφίας » στο πλαίσιο ενός δογματικού εκπαιδευτικού συστήματος επιβαλλομένου σε αυτές από την Ελίτ . Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα ότι έχουν δημιουργηθεί από τη γέννησή τους για να μη σκέφτονται, να μην αντιστέκονται αλλά για να κάνουν ό, τι διδάσκονται και να μην ρωτούν τίποτα, είναι στην πραγματικότητα συνολικά σκλάβοι της εργασίας όλη τους τη ζωή . Όλα για την Ελίτ που ζει στην αγκαλιά της χλιδής και της πολυτέλειας, ενώ όλοι οι υπόλοιποι μόλις και μετά βίας μπορούν να αντιμετωπίσουν τα καθημερινά μικρό-έξοδα τους , που ζουν με το ελάχιστο δυνατόν, σχεδόν ως άποροι . Αυτή η κατάσταση πρέπει να σταματήσει, η ελίτ οφείλει να επιστρέψει ότι έχει αρπάξει από τους φτωχούς και μάλιστα εντόκως. Είναι η χρόνια της αποπληρωμής.

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο Death bonds
    http://images.businessweek.com/mz/07/31/0731covdc.jpg


    ΟΡΙΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
    Στη χρηματοδότηση, αθέτησης υποχρέωσης, εννοείται όταν ο οφειλέτης δεν εκπληρώσει τις νομικές υποχρεώσεις του, σύμφωνα με τη σύμβαση του χρέους, π.χ. Δεν έχει κάνει μια προγραμματισμένη πληρωμή, ή έχει παραβιάσει ένα συμβόλαιο δανείου (συνθήκη) της σύμβασης του χρέους.
    Η προεπιλογή είναι η αδυναμία να εξοφλήσει το δάνειο. [1] Ο χρήστης μπορεί να προκύψει αν ο οφειλέτης είναι είτε απρόθυμος ή ανίκανος να πληρώσει το χρέος τους. Αυτό μπορεί να συμβεί με όλες τις υποχρεώσεις του χρέους, συμπεριλαμβανομένων ομόλογα, υποθήκες, δάνεια, και γραμματίων.

    Ο όρος προεπιλογή θα πρέπει να διακρίνεται από όρους όπως την αφερεγγυότητα και την πτώχευση.

    * "Default" σημαίνει κατ 'ουσίαν, ότι ο οφειλέτης δεν έχει πληρώσει ένα χρέος που αυτός απαιτείτο να είχε καταβάλει.
    * «Αφερεγγυότητα» είναι ένας νομικός όρος που σημαίνει ότι ένας οφειλέτης αδυνατεί να πληρώσει τα χρέη του.
    * "Πτώχευση" είναι μια νομική διαπίστωση ότι επιβάλλει την εποπτεία δικαστή κατά τη διάρκεια των οικονομικών υποθέσεων εκείνων που είναι αφερέγγυες .

    ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ .
    Και για να μην κομματικοποιήσουμε αυτό το αρθρακι παρακαλώ τους φίλους αναγνώστες να γράψουν στα σχόλια παραπέμποντας μας σε σελίδες του διαδικτύου που εξηγούν το πώς ο Ιωάννης Μεταξάς έκανε εφικτή την αποφυγή πληρωμής του χρέους στο όνομα της επιβίωσης ενός ολόκληρου λαού , αυτού του λαού που λίγο αργότερα έγραψε το Αλβανικό Έπος .
    HEIL GAP ( or mind the GAP )

    Φωτογραφία στο διαδίκτυο index_html_m1a4a9778

    http://www.apodimos.com/arthra/09/Nov/EPOS_1940_DEN_%20PREPEI_NA_XEXASOYME_TOYS_HROES_NEKROUS_MAS/index_html_m1a4a9778.gif

    ΑπάντησηΔιαγραφή