Με πήρε ο
πνευματικός αδελφός -έχουμε τον ίδιο πνευματικό- Σ. τηλέφωνο.
«Χθες ήταν εδώ ο πάτερ. Καθώς προχωρούσαμε με το αμάξι γυρνάει ξαφνικά,
με κοιτάζει και μου λέει "αυτό είναι το χιλιάρμενο που
μαζεύεται στην Ανατολική Μεσόγειο!". Έμεινα! Πήρα
τηλέφωνο να σου το πω γιατί αν θυμάσαι από παλιότερα θεωρούσα ότι η Άσπρη
Θάλασσα που αναφέρει ο Πατροκοσμάς είναι η Μεσόγειος… Θα σου στείλω email…»
Ο πάτερ λίγες ημέρες πριν είχε γυρίσει από το Άγιον Όρος όπου έχει
στενούς δεσμούς με κορυφαία ασκητική φυσιογνωμία του Αγίου Όρους…
Το email του Σ. :
Ο Πατροκοσμάς έχει αναφέρει στην προφητεία 17 και 18 τα εξής :
17. "Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στην Άσπρη Θάλασσα, τότε
θάρθη".
18.
"Όταν θα ιδείτε το χιλιάρμενο στα ελληνικά νερά, τότε θάρθη".
http://www.pigizois.net/kiriakodromio/augoustinos/profiteies_kosma_aitoloy.htm
Βλέπουμε ότι αναφέρει τα ίδια λόγια με διαφορετική ονομασία στη θάλασσα σε κάθε μια από αυτές τις δύο.
Αν κάνουμε μια μικρή έρευνα στο ίντερνετ για την ονομασία της Μεσογείου Θάλασσας θα βρούμε τα εξής :
Παρά το πλήθος των παράκτιων λαών εκ των οποίων αναπτύχθηκαν με τη σειρά τους διάφοροι αρχαίοι πολιτισμοί πρώτα εκ του Αιγαίου και της ανατολικής λεκάνης και μέχρι της δυτικής που εξαπλώθηκαν στη συνέχεια με ενδιάμεσες αποικίες περιέργως δεν είχε εξ αρχής και επί αιώνες ιδιαίτερο όνομα.
Ο Ηρόδοτος π.χ. χρησιμοποιεί επί μέρους ονόματα θαλασσών και κολπώσεών
της αντί ως ενιαίου συνόλου (Α 163).
Άλλοι δε αρχαίοι Έλληνες αναφέρονται σε αυτήν περιφραστικά δηλ. ως "εντός των Ηράκλειων Στηλών θάλασσα", όπως π.χ. ο Στράβων την ονομάζει : «η εντός και καθ’ ημάς λεγόμενη θάλασσα».
Άλλοι δε αρχαίοι Έλληνες αναφέρονται σε αυτήν περιφραστικά δηλ. ως "εντός των Ηράκλειων Στηλών θάλασσα", όπως π.χ. ο Στράβων την ονομάζει : «η εντός και καθ’ ημάς λεγόμενη θάλασσα».
Αυτόν τον προσδιορισμό που πιστά μιμήθηκαν αργότερα και οι Ρωμαίοι και
την μετέφρασαν σε «mare nostrum» (= ημέτερη θάλασσα).
Ο Διόδωρος την ονομάζει θάλασσα έναντι εκείνου του ωκεανού.
Το αυτό και ο Πολύβιος ενώ άλλοι Ρωμαίοι χρησιμοποιούν τον όρο «mare
internum» ή «mare insentinum» (= εσωτερική θάλασσα) καθώς και «Μare magnum» (=
Μεγίστη θάλασσα).
Όμως η ιστορική πατρότητα του όρου «Μεσόγειος θάλασσα» ανήκει στους Λατίνους και μάλιστα περί τα μέσα του 3ου αιώνα που πρώτος ο Σολίνος τη ονομάζει χαρακτηριστικά «Mare Mediterraneum» ως μεταξύ δύο ηπείρων θάλασσα, καθιστάμενος ιστορικός ανάδοχος του ονόματος αυτής.
Ο 16ος και 17ος αιώνας βρίσκει τη θάλασσα αυτή να ονομάζεται : Λευκή θάλασσα, ή θάλασσα των Ελλήνων (έτσι την ονόμαζαν και οι Τούρκοι σε αντιδιαστολή με το Αιγαίο και τη Μαύρη θάλασσα).
Όμως η ιστορική πατρότητα του όρου «Μεσόγειος θάλασσα» ανήκει στους Λατίνους και μάλιστα περί τα μέσα του 3ου αιώνα που πρώτος ο Σολίνος τη ονομάζει χαρακτηριστικά «Mare Mediterraneum» ως μεταξύ δύο ηπείρων θάλασσα, καθιστάμενος ιστορικός ανάδοχος του ονόματος αυτής.
Ο 16ος και 17ος αιώνας βρίσκει τη θάλασσα αυτή να ονομάζεται : Λευκή θάλασσα, ή θάλασσα των Ελλήνων (έτσι την ονόμαζαν και οι Τούρκοι σε αντιδιαστολή με το Αιγαίο και τη Μαύρη θάλασσα).
Η πατρότητα του ελληνικού όρου «Μεσόγειος» οφείλεται στον γεωγράφο -
επίσκοπο Αθηνών Μελέτιο (Γεωγραφία παλαιά και Νέα, Α 80 - 1707) με τον
επιπρόσθετο χαρακτηρισμό ως «δεύτερο κόλπο του ωκεανού» εννοώντας πρώτο τον
Βισκαϊκό.
Αν αναλογιστούμε τα συμφέροντα των κρατών που έχουν στόλους στη περιοχή σε ειρηνική περίοδο, τον πλούτο που υπόσχεται να δώσει η περιοχή σε όποιον έχει το πάνω χέρι, τους δύο εν δυνάμει πολέμους (Ιράν, Συρία), την προφητεία πάλι του Πατροκοσμά που μιλάει για πιάσιμο του πολέμου από κάτω, τις υπόλοιπες προφητείες με τον "πολύ παρά" και τους "δυσβάστακτους φόρους" που ήρθαν και έρχονται τώρα στη χώρα μας και δένουν χρονικά με το παγκόσμιο κατέβασμα στη Μεσόγειο, τις προειδοποιήσεις πλέον σε καθημερινή βάση των γεροντάδων μας για πείνα και πόλεμο, τότε ας βγάλει ο καθένας από εμάς τα δικά του συμπεράσματα.
Καλό αγώνα σε όλους/ες».
Αναλογιζόμενοι τον καιρό
που έζησε ο Πατροκοσμάς ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα.
Το θέμα, ούτως ή άλλως, είναι να είμαστε πνευματικά έτοιμοι κάθε
στιγμή αφού «με δυσκολία θα έρθει»…
Θα το αναφέρω μία ακόμη φορά :
όσοι ασχολούνται με τις προφητείες και δεν έχουν ενεργή πνευματική
ζωή μοιάζουν με τον παίκτη που μένει απροπόνητος προσπαθώντας να μάθει πότε θα
αγωνιστεί…
«Ορθόδοξους ρεπόρτερς» τους χαρακτηρίζει εύστοχα ο προαναφερθείς πνευματικός αδελφός…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου