ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑΜΑΜΑΤΗΣΕ Η
ΙΣΤΟΡΙΑ ! ΣΤΙΣ 28 ΜΑΪΟΥ 1453
ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ 29 ! Ο Αγώνας από εκεί συνεχίζεται !
ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΤΑΙ Η ΦΡΟΥΡΑ ΤΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ !
Καταταγείτε στη θρυλική
Φρουρά της 28ης Μαΐου! Τίποτε δεν χάθηκε ακόμη! Έρχεται η Μεγάλη Ώρα
της Ρωμιοσύνης!
ΜΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΟΝ
ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ!
Μπείτε από τώρα στην θρυλική
Φρουρά του! Στη Φρουρά της 28ης Μαΐου! Στη Φρουρά που Νικούσε! Ζήστε
το θρίαμβο που ονειρεύτηκαν γενεές και γενεές Ελλήνων!
ΑΠΟΣΦΡΑΓΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ !
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ
ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ !
Το σπαθί του βγαίνει από το
άγιο θηκάρι! Ακολουθήστε μας στήν επιστροφή μας στήν πραγματική ιστορία μας…
στήν παράδοσή μας… στήν πατρόα μας πίστη καί ομολογία…
Σύμφωνα με την Ορθόδοξη
εκκλησιολογία, Εκκλησία και Ορθοδοξία ταυτίζονται. Η Εκκλησία είναι οπωσδήποτε
Ορθόδοξη και η Ορθοδοξία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,
το Σώμα του Χριστού. Και επειδή ο Χριστός είναι ένας, άρα και η Εκκλησία είναι
μία. Γι’ αυτό ποτέ δεν νοείται διαίρεση στην Εκκλησία. Μόνο χωρισμό από την
Εκκλησία έχουμε. Σε συγκεκριμένες δηλαδή ιστορικές στιγμές οι αιρετικοί και οι
σχισματικοί αποκόπηκαν απ’ αυτήν, κι έτσι έπαψαν να είναι μέλη της.
Η Εκκλησία κατέχει το
πλήρωμα της αλήθειας, όχι μιας αφηρημένης αλήθειας, αλλά ενός τρόπου ζωής που
σώζει τον άνθρωπο από το θάνατο και τον κάνει ‘’κατά χάριν Θεό’’.
Αντίθετα, η αίρεση αποτελεί
ολική ή μερική άρνηση της αλήθειας, ένα κομμάτιασμά της, που έτσι παίρνει το
χαρακτήρα και την παθολογία μιας ιδεολογίας. Χωρίζει τον άνθρωπο από τον τρόπο
υπάρξεως που έδωσε ο Θεός στην Εκκλησία Του και τον θανατώνει πνευματικά.
Τα δόγματα επίσης, τα οποία
περικλείουν τις υπερβατικές αλήθειες της πίστεώς μας, δεν είναι αφηρημένες
έννοιες και διανοητικές συλλήψεις, ούτε, πολύ περισσότερο, μεσαιωνικός
σκοταδισμός ή θεολογικός σχολαστικισμός. Εκφράζουν την εμπειρία και το βίωμα
της Εκκλησίας. Γι’ αυτό, όταν υπάρχει διαφορά στα δόγματα, υπάρχει οπωσδήποτε
και διαφορά στον τρόπο ζωής. Κι όποιος υποτιμά την ακρίβεια της πίστεως, δεν
μπορεί να ζήσει την πληρότητα της εν Χριστώ ζωής.
Ο Χριστιανός πρέπει να
δεχθεί όλα όσα αποκάλυψε ο Χριστός. Όχι ένα ‘’μίνιμουμ’’, αλλά το σύνολο. Γιατί
στην ολότητα και την ακεραιότητα της πίστεως διασώζονται η καθολικότητα και η
ορθοδοξία της Εκκλησίας.
Έτσι εξηγούνται οι μέχρις
αίματος αγώνες των αγίων Πατέρων για τη διαφύλαξη της πίστεως της Εκκλησίας,
καθώς και η μέριμνά τους για την διατύπωση, με το φωτισμό του Αγίου Πνεύματος,
των ‘’όρων’’ των Οικουμενικών Συνόδων. Οι ‘’όροι’’ αυτοί δεν σημαίνουν τίποτε
άλλο παρά τα όρια, τα σύνορα της αλήθειας, για να μπορούν οι πιστοί να
διακρίνουν την Εκκλησία, ως Ορθοδοξία, από την αίρεση.
Οι ετερόδοξοι, με το να
αρνηθούν την πληρότητα της αλήθειας, χωρίστηκαν από την Εκκλησία. Γι’ αυτό και
είναι αιρετικοί.
Επομένως στερούνται την
αγιαστική χάρη του Αγίου Πνεύματος, και τα ‘’Μυστήρια’’ τους είναι άκυρα. Το
βάπτισμα λοιπόν, που τελούν, δεν μπορεί να τους εισαγάγει στην Εκκλησία του Χριστού.
«Τους γαρ παρά των αιρετικών
βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας ούτε πιστούς ούτε κληρικούς είναι δυνατόν», μας
λέει ο ΞΗ’ κανόνας των Αγίων Αποστόλων. Και ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης
συμπληρώνει : «Όλων των αιρετικών το βάπτισμα είναι ασεβές και βλάσφημον και
ουδεμία κοινωνίαν έχει προς το των Ορθοδόξων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου