Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Μέλλον και Πειραιώς - Απολαύστε την ξευτίλα τους και το ψάρεμα που μας ρίχνουν


Απολαύστε την ξεφτίλα των εισπρακτικών εταιρειών και των τραπεζών !!

Παρακαλώ ακούστε το τηλεφώνημα με προσοχή και βοηθήστε με.

Θέλω να κάνω καταγγελία, να καταγράψω το γεγονός στην αστυνομία και πιθανά να προχωρήσω σε μήνυση ή ακόμα και σε αγωγή κατά της "τηλεφωνήτριας που με τόσο θράσος με κατηγόρησε ότι παρανομώ, αλλά και κατά της εταιρείας αν όντως εταιρεία είναι πίσω από αυτό το αίσχος και δεν πρόκειται για φάρσα ή για απατεώνες..."

Έχουν το θράσος να με καλούν και να μου λένε εμένα, ότι "παρανομώ", όταν τους ενημερώνω ΠΡΙΝ προχωρήσουμε ότι καταγράφω την κλήση.

Προσοχή! Τους ενημερώνω απλά! Όμορφα και ωραία, στην αρχή της κλήσης, ούτε κρυφά ούτε τίποτα παράνομο απλά τους λέω ότι αν δεν το επιθυμούν μπορούν να κλείσουν το τηλέφωνο διαφορετικά αν συναινούν προχωράμε και επιφυλάσσομαι για κάθε χρήση της ηχογράφησης.


Και τότε με απειλεί ψευδόμενη και κατηγορώντας με ότι παρανομώ, προφανώς για να με πιέσουν να δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία (ΑΦΜ, ταυτότητα κλπ) από το τηλέφωνο!??

Βέβαια στην επίμονη ερώτησή μου βάση ποιου νόμου είναι παράνομο καμία απάντηση !! Αφού δεν ξέρουν ποιος νόμος είναι και αν υπάρχει πως είναι τόσο σίγουροι ότι είμαι παράνομος;;;

Όποιος γνωρίζει κάτι για την "τηλεφωνήτρια" ή για την εταιρεία, τον παρακαλώ να μου πει ότι γνωρίζει για να μπορέσω να κινηθώ και να προστατευτώ από αυθαιρεσίες και πιθανούς απατεώνες.

Η "τηλεφωνήτρια μου συστήθηκε σαν "Σπύρου" και υποτίθεται καλούσε από μία εταιρεία "μέλλον". Μετά από επίμονες ερωτήσεις μου, μου είπε και το μικρό της : "Κερασία"

"Σπύρου Κερασία από εταιρεία μέλλον". Και ένας άγνωστος τηλεφωνικός αριθμός. Αυτά είναι όλα και αν είναι σωστά τα στοιχεία που μου έδωσε και δεν πρόκειται για φάρσα ή για απόπειρα υφαρπαγής των προσωπικών μου στοιχείων!

Δεν ξέρω αλλά όλα τα υποπτεύομαι ειδικά γιατί με δυσκολία μου είπε το μικρό της και δεν μου έδωσε άλλα στοιχεία, κάποια διεύθυνση κλπ, για να ταυτοποιήσω ποιος με καλεί, παρόλο που επέμεινα πάρα πολύ όπως θα ακούσετε.

Ποιο ανησυχητικό είναι ότι δεν μου έδωσε τον προϊστάμενό της να του μιλήσω ή έστω κάποια στοιχεία του, πράγμα που δεν το καταλαβαίνω αφού όπως ισχυρίζεται καλεί από εταιρεία.

Τι άλλο θα δούμε από τις τράπεζες;; Μήπως να στείλουν και τίποτα μπράβους να μας "ενημερώσουν";;;

Μη γελάτε! δεν αργεί και αυτή η μέρα...


Khan Wars

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου