ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Η ΜΟΣΧΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Η ΜΟΣΧΑ
Oι Ρώσοι έχουν στοιχεία ότι τα ουκρανικά BUK είχαν εγκλωβίσει το Μαλαισιανό Boeing την στιγμή της κατάρριψή του. Το ρωσικό δίκτυο επιτήρησης και έγκαιρης προειδοποίησης κατέγραψε ηλεκτρονικές εκπομπές των ραντάρ προς την κατεύθυνση του αεροπλάνου, το οποίο και είχε εγκλωβιστεί όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ρωσικό ΥΠ.ΑΜ.
"Όλη η πτήση βρισκόταν εντός την επιχειρησιακής ζώνης δύο ουκρανικών πυροβολαρχιών αποτελούμενες από S-200 μακράς εμβέλειας, και από τρία α/α συστήματα ΒUK-M1 μεσαίου βεληνεκούς" ανακοίνωσε το ρωσικό ΥΠ.ΑΜ.
"Οι ρωσικές ραδιοτεχνικές υποδομές κατά την διάρκεια της 17ης Ιουλίου κατέγραψαν την εκπομπή και τον εγκλωβισμό αεροσκάφους από το 9s18 Kupol της μονάδας Buk-M1 που έχει αναπτυχθεί στην Styla (
Συνεχίζοντας το Ρωσικό ΥΠ.ΑΜ. αναφέρει "το αντιαεροπορικό σύστημα Buk-M1 επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των μονάδων ενός τάγματος δηλαδή η κατάρριψη θα μπορούσε να έχει γίνει και από τις άλλες μονάδες που έχουν εγκατασταθεί στην Avdeyevka (8 χλμ. βόρεια του Donetsk) ή στην Gruzsko-Zaryanskoye (25 χλμ. ανατολικά του Donetsk)"
Το Βoeing 777 των Malaysia Airlines συνετρίβη κοντά στο Ντονέτσκ χθες στις 17 Ιουλίου στην περιοχή Grabovo settlement. Το αεροσκάφος είχε 298 επιβαίνοντες συμπεριλαμβανομένου και ενός 15μελούς πληρώματος.
Το Ρωσικό ΥΠ.ΑΜ. τελειώνει την ανακοίνωσή του λέγοντας "αυτές οι πληροφορίες έχουν επιβεβαιωθεί από τις ηλεκτρονικές καταγραφές".
Είναι προφανές ότι η υποψία της κατάρριψης βαρύνει αυτόν που πρωτίστως διαθέτει τα μέσα να το κάνει σε αυτό το ύψος. Με βάση και την δήλωση του Ουκρανού Γενικού Εισαγγελέα οι Ρωσόφωνοι ΔΕΝ διέθεταν τέτοια συστήματα τουλάχιστον επιχειρησιακά. Αυτοί που τα διαθέτουν και επιχειρησιακά και εγκατεστημένα είναι οι Ουκρανοί.
Παρ' όλα αυτά το μείζον θέμα δεν είναι η κατάρριψη αλλά ποιος έστειλε το αεροσκάφος στην A. Ουκρανία. Σαν να το έστελναν στη Συρία, ή στο Βιετνάμ το 1965!
Το αποδεικνύουν αυτό τα σχέδια πτήσης των τελευταίων ημερών του συγκεκριμένου δρομολογίου της Malaysia Airlines. Όπως φαίνεται από τους αποκαλυπτικούς χάρτες, στις 14, 15 και 16 Ιουλίου τα αεροσκάφη περνούν νότια και δυτικά, αρκετά μίλια από τις πολεμικές συγκρούσεις μεταξύ του Ουκρανικού Στρατού και των δυνάμεων αυτοάμυνας της Νέας Ρωσίας.
Χθες ωστόσο, η μοιραία πτήση έγινε βόρεια και ανατολικά του συνηθισμένου. Κι αυτό γιατί το Κίεβο άλλαξε τον αεροδιάδρομο για την πτήση του Boeing 777 και το έστειλε πάνω από εμπόλεμη ζώνη.
Γιατί άραγε; Στην περιοχή του Ντόνετσκ μόλις μία ημέρα πριν την τραγωδία ο Ουκρανικός Στρατός είχε αναπτύξει ένα τάγμα με αντιαεροπορικά συστήματα BUK-M1, ενώ άλλο ένα ανέπτυξε χθες στο Χάρκοβο υπό το… φόβο ρωσικής επέμβασης.
Είναι τυχαίο αυτό όταν το Κίεβο κλιμακώνει τις επιθέσεις τους προς τους Ρωσόφωνους, ακόμη και με σφαγές ή βομβαρδισμούς αμάχων προκειμένου, όπως παραδέχονται ακόμη και Αμερικανοί αξιωματούχοι, να προκαλέσουν οι ΗΠΑ μία επέμβαση στην Ουκρανία;
Υπάρχει και η συγκλονιστική μαρτυρία του Ισπανού ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας ο οποίος στο twιiter μαρτυρά ότι είδε στην οθόνη στον πύργο ελέγχου του Κιέβου δύο ουκρανικά μαχητικά να καταδιώκουν το Μαλαισιανό αεροσκάφος. Ο συγκεκριμένος ελεγκτής ανήκει στην Eurocontrol και γι' αυτό βρισκόταν στο Κίεβο.
Το βέβαιο είναι ότι το Boeing 777 καταρρίφθηκε. Το αν χτυπήθηκε από BUK-M1 ή πύραυλο ουκρανικού αεροσκάφους δεν έχει μεγάλη σημασία. Οι δυνάμεις αυτοάμυνας δεν διαθέτουν οπλικά συστήματα για να πλήξουν στόχους σε τόσο μεγάλο ύψος.
Εκείνοι λοιπόν που πρέπει να δώσουν απαντήσεις για τη δολοφονία των 298 επιβαινόντων της πτήσης της Malaysia Airlines είναι η κυβέρνηση του Κιέβου.
τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου