Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

ΜΑ ΗΠΙΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΤΡΕΛΛΟ ΝΕΡΟ;


Μ πιαμε λοι τ «τρελλ νερό»;

Γράφει Δημήτρης Νατσις
Δάσκαλος

«Μι φορ κι ναν καιρό», λέει μύθος, «τανε νας σουλτάνος, καλς κα δίκαιος κα εχε ναν βεζύρη, πο τανε κα ατς καλς κα ταν κι στρολόγος. Μι μέρα βεζύρης λέγει το σουλτάνου, πς εδε κάποια σημάδια στν οραν πς θ βρέξει στν κόσμο να νερ τρελλό, κα πς ποιος τ πιε ατ τ νερό, θ τρελλαίνεται.

Κα πς λοι ο νθρωποι πο ζονε στν πικράτειά τους θ πιονε κα θ χάσουνε τ λογικά τους, κα δν θ νιώθουνε πι τίποτα, μήτε τί εναι σωστ κα τί εναι ψεύτικο, μήτε τί εναι καλ κα τί εναι κακό, μήτε τί εναι νόστιμο κα τί νοστο, μήτε τί εναι δίκαιο κα τί δικο.


Σν τ’ κουσε ατ τ λόγια Σουλτάνος, γυρίζει κα λέγει στν βεζύρη : φο θ τρελλαθε λος κόσμος, πρέπει ν κοιτάξουμε ν μν τρελλαθομε κι μες, γιατί λλις πς θ τος κρίνουμε μ δικαιοσύνη; Το λέγει βεζύρης πς λόγος του εναι σωστς κα πς θ πρεπε ν προστάξει ν μαζέψουνε π τ καλ νερ πο πίνανε, κα ν τ φυλάξουμε μέσα στς στέρνες, γι ν μν πίνουνε π τ χαλασμένο κα κρίνουμε παλαβ κι δικα, μ δίκαια, πως χουνε χρέος.

τσι κι γινε. Σ λίγον καιρ βρεξε στ’ λήθεια, κα τ νερ τανε τρελλ νερό, κα τρελλαθήκανε λοι ο νθρωποι, κα δν γνωρίζανε ο καημένοι τί τος γίνεται, κα εχανε τ ψεύτικο γι ληθινό, τ κακ γι καλό, τ δικο γι δίκαιο.

Μ σουλτάνος κι βεζύρης πίνανε π τ καλ νερ πο εχανε φυλαγμένο, κα δν τρελλαθήκανε, λλ κρίνανε τν κόσμο μ δικαιοσύνη. Μ κόσμος τά βλεπε νάποδα κα δν τανε εχαριστημένος π τν κρίση το σουλτάνου κα το βεζύρη κα φωνάζανε πς τος δικονε κα κοντεύανε ν σηκώσουνε πανάσταση.

Μετ π καιρό, σν εδανε κι ποείδανε, σουλτάνος κι βεζύρης, χάσανε τ κουράγιο τους, κα λέγει σουλτάνος στ βεζύρη: Τοτοι ο φουκαράδες ληθιν χάσανε τ φρένα τους κα τ βλέπουνε λα νάποδα κι πως πμε, μπορε ν μς σκοτώσουν πειδ θέλουμε ν τος κρίνουμε μ δικαιοσύνη γι ν ετυχήσουνε. Τ λοιπόν, βεζρ φέντη, ιντε ν χύσουμε τ καλ νερ π τς στέρνες, κα ν πιάσουμε ν πίνουμε κι μες π τ τρελλ νερό, ν γίνουμε σν κι ατος κα τότε θ μς καταλαβαίνουνε κα θ μς γαπνε. τσι κι γινε. πιαν κα ατο π τ παλαβ νερ κα τρελλαθήκανε, κα κρίναμε τρελλ κι δικα, κι κόσμος πόμεινε εχαριστημένος κα πολυχρονίζανε τν σουλτάνο».

Στ «Ελογημένο Καταφύγιο» το Φώτη Κόντογλου περιέχεται μύθος το «τρελλο νερο».

μφιβάλλει κανες τι τ πάλαι ποτ «πέραντο φρενοκομεο» το γερο-Καραμανλ εναι σο ποτ λλοτε πίκαιρο; Καλ νερ πάρχει σ’ ατν τν τόπο, φυλαγμένο, λέει Κόντογλου, «μέσα στ στέρνα τς παράδοσης», εναι «τ δωρ τ ζν».

Δν νομίζω τι μπορε κάποιος σήμερα ν ρμηνεύσει, ν κατανοήσει μ νηφαλιότητα τ δρώμενα. Τ «παλαβ νερ» τ πιαν πρτα ο λληνες πολιτικο κα σ μεγαλύτερες ποσότητες ο Ερωπαοι τάχα κα θύνοντες. Μ κι μες, πλς λας μ ατ πο βλέπουμε κα τ καταπίνουμε μάσητα, πρέπει μλλον ν εμαστε ποτισμένοι, μέχρι μυελο στέων, μ τ «τρελλ νερό». Γι τος Φράγκους, τος ναθεματισμένους Ερωπαίγους, μς τ λεγε Μακρυγιάννης «…Κι λοι ο τίμιοι λληνες δν θέλει κανένας οτε ν σς κούσει οτε ν σς δ, τι μς φαρμάκωσε κακία σας»  – δίως κείνη ρωτόπληκτη νυφίτσα, Σαρκοζί, πο τν χει βάλει, κατ τ κοινς λεγόμενο, ναζογερμανίδα, στ βρακί της, πως κα λη τν ταίρα μας, τν Ερώπη -  «χι τν φιλανθρώπων πηκόγωνέ σας, σς τν νθρωποφάγων π’ ολο ζωντανος τρτε τος νθρώπους κα περασπίζεστε τος τιμους κα παραλυμένους κα καταντήσετε τν κοινωνία παραλυσία».

νήκομεν ες τν Δύσιν, μς λεγαν ο «θνάρχες» μας (Πρτος κα τελευταος πο δικαιοται ατ τν ξαίσιο τίτλο εναι Καποδίστριας), κα τ πιστεύαμε μες ο ατόχθονες θαγενες.

Κα προσπαθήσαμε, κάναμε θυσίες, κα ματώσαμε κα κατασκοτωθήκαμε σ πεδία τιμς, γιατί; Γι ν γίνουμε Ερωπαοι. Κα ποιό τ ποτέλεσμα; Οτε Ερωπαοι γίναμε, μ χάσαμε κα τν λληνικότητά μας. «μαθε κα ξένην γλώσσαν κι ταν μιλε κοιτάζω / Εναι λλην, εναι Φράγκος; πορ κα τν θαυμάζω», θ μς λεγε γωνιστς το ’21 κα συγγραφέας Χουρμούζης. παροσα σχιζοφρένεια δν ρμηνεύεται, εναι νέας κοπς στν λληνικ βίο, εναι ἰὸς γνωστος, μόνο σ φαιδρ πρόσωπα, σν ατ πο πιπολάζουν στν πολιτικ σκην τς χώρας θ μποροσε ν κκολαφτε.

Καταφεύγω πάλι σ μύθο. Τί ν κάνω; νασύρω τ ειλαμπ πετράδια τς παράδοσης, κείμενα τιμαλφ π τν βιβλιοθήκη το Γένους. Ασωπος. Τίτλος «σκώληξ κα δράκων». ν πρώτοις τ πρωτότυπο: «Συκέα παρ’ δν ν. Σκώληξ δ θεασαμένη δράκοντα κοιμώμενον ζήλωσεν ατο τ μκος. Βουλομένη δ ατ ξισωθναι, παραναπεσοσα πειρτο αυτν κτείνειν μέχρις ο περβιαζομένη λαθε ραγεσα». πόδοση στν νεοελληνική: «Μία συκι ταν πλάι σ’ να δρόμο. να σκουλήκι πο εδε να μεγάλο φίδι ν κοιμται, ζήλεψε τ μκος του. Θέλοντας ν τ φτάσει, ξάπλωσε κα προσπαθοσε ν τεντωθε, σπου π’ τ πολ ζόρι τν πάτησε κα κόπηκε στ δύο».

Ζηλέψαμε, ο φουκαράδες, τν Ερώπη, τν πλοτο της, τν νεσή της. Τς μηχανές της, τ μεγαλεα της, τς ξίες της. Τς χάντρες κα τ καθρεφτάκια, τ μπακίρια κα τς λαμαρίνες τ περάσαμε γι μαλάματα κα κοσμήματα. Δν μς ρεσαν τ πολυτίμητα τζιβαϊρικ τς γιαγις μας, τ νταλλάξαμε μέ… τάπερ τς κουζίνας. «Ο λληνες ε ν θαύμασι τιθέασι (βλέπουν) τ λλότρια τ οκεα». ρχαον πάθος.

«Ξιπασμένοι ψίπλουτοι, πτωχοαλαζόνες ξιοι οκτου». Κα κόμη «προκάλυπτος περιφρόνησις τν πατρίων μας κα τς θρησκείας κόμη, ς δεγμα ερωπαϊκς προοόδου». (Χουρμούζης).

Γίναμε σκώληκες (νεοταξοσκώληκες), ζηλέψαμε τ μκος το ερωπαϊκο φεος, τεντωθήκαμε, τανυστήκαμε γι ν γίνουμε κράτος «φάμιλλον τν ερωπαϊκν» ς θ λεγε Κοραής, λλ π πολ ζόρι κα τέντωμα, κοπήκαμε στ δυό, διαλυθήκαμε. Κα βέβαια, ταν γίνεσαι σκουλήκι (μιλ κυρίως γι τν «φωτισμένη» γεσία μας), μ διαμαρτύρεσαι πο σ ποδοπατον, πως «προσβεβλημένη», τσι τ επε, χαριτόβρυτος κυρία πουργς το πουργείου δι βίου μάθειας κα βλακείας τους.

Κα να σχόλιο, π το πιεστηρίου, γι τν στάση το ρχηγο τς ξιωματικς ντιπολίτευσης, πο προσχώρησε στς δυνάμεις κατοχς. Μία σοφ ρχαία ρήση λέει: «ν μίλλαις πονηρας, θλιώτερος νικήσας».

 Δημήτρης Νατσις
Δάσκαλος, Κιλκ
ς

 by Siglitiki

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου