Σελίδες

Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε...

Η φωτογραφία μου
1/1/2011 ----- Φίλες και φίλοι γειά σας. Ξεκινάμε μια προσπάθεια να βοηθήσουμε και εμείς όλους τους Έλληνες πολίτες να δουν μέσα και από το δικό μας Blog με άλλο μάτι (και όχι με τα μάτια των υποτακτικών Μ.Μ.Ε.) όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας και τα σχέδια που έχουν οι εντός και εκτός χώρας εχθροί μας… Αυτό το Blog δεν είναι Εθνικιστικό. Είναι απλά Ελληνικό και θέλει να δείξει τα κακώς κείμενα και την προσπάθεια που γίνετε για την εξόντωση της πατρίδας μας… Δεν έχουμε καμιά σχέση με Εθνικιστικές οργανώσεις, Μ.Κ.Ο. και λοιπά συναφή στοιχεία. Εμείς εδώ είμαστε μιά ομάδα οι οποίοι είναι ΑΠΛΑ Έλληνες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι και θέλουμε το καλύτερο για τη χώρα μας και τους πολίτες της. Από αυτά που θα δείτε στην πορεία θα καταλάβετε πολλά και ελπίζω να σκεφτείτε λίγο τι και ποιοι είναι αυτοί που μας κυβερνούσαν και μας κυβερνούν εδώ και χρόνια, ποιος ο ρόλος τους και τι πρέπει να κάνουμε εμείς… Ελπίζουμε να μας τιμήσουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες με τις αναγνώσεις τους και τα σχόλιά τους. Θα σας παρακαλέσουμε τέλος να διαδώσετε αυτό το χώρο σε όσους περισσότερους Έλληνες μπορείτε για να ενωθούμε ΟΛΟΙ μαζί και να αντιμετωπίσουμε τους Εχθρούς μας…

Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Γιατί πιστεύω στο Θεό!


Μι δήλωση το Francis Collins, Δ/ντο Προγράμματος νθρωπίνου Γονιδιώματος, στ CNN


Γράφει Βασ. Πετρουλέα, Δρ. Φυσικός, Ε.ΚΕ.Φ.Ε. «Δημόκριτος»


Εµαι πιστήµονας κα πιστός, κα δν βρίσκω καµία σύγκρουση µεταξ ατν τν δύο. ς διευθυντς το Προγράµµατος νθρώπινου Γονιδιώµατος, χω γηθε συνεργασίας πιστηµόνων γι ν διαβάσουµε τ 3,1 δισεκατοµµύρια γράµµατα το νθρωπίνου γονιδιώµατος, το βιβλίου ντολν το DNA µας.

ς Χριστιανς βλέπω τ DNA, κέντρο πληροφοριν λων τν ζώντων ργανισµν, σν τν γλσσα το Θεο, κα τν κοµψότητα κα τν πολυπλοκότητα τν διων τν σωµάτων μας κα τς πόλοιπης φύσης, ς ντανάκλαση το σχεδίου το Θεο.


ς µεταπτυχιακς φοιτητς στν φυσικοχηµεία τν δεκαετία το 1970, µουν θεος, µη βρίσκοντας λόγο να ποθέσω τν παρξη ποιασδήποτε λήθειας ξω π τ Μαθηµατικά, τν Φυσικ κα τν Χηµεία. Στν συνέχεια, µως, πγα στν ατρικ Σχολ κα κε ντιµετώπισα θέµατα ζως κα θανάτου στ προσκέφαλο τν σθενν µου. Κάποτε, µία σθενής µου µ ρώτησε : «σες σ τί πιστεύετε, γιατρέ;». Ατ μ προβληµάτισε κα ρχισα ν ψάχνω γι παντήσεις.

ναγκάστηκα ν παραδεχτ τι πιστήµη, πο γαποσα τόσο πολύ, ταν νίκανη ν παντήσει σ ρωτήµατα πως «Ποιό εναι τ νόηµα τς ζως;» «Γιατί εµαι δ;» «Γιατί τ µαθηµατικ λειτουργον, τσι κι λλις;» «ν τ Σύµπαν χει ρχή, ποιός τ δηµιούργησε;» «Γιατί ο φυσικς σταθερς στ Σύµπαν εναι τόσο λεπτ ρυθµισµένες, στε ν πιτρέπουν τν δυνατότητα τν σύνθετων µορφν ζως;» «Γιατί ο νθρωποι χουν τν ασθηση τς θικς;» «Τί συµβαίνει ταν πεθαίνουµε;». 


Εχα ποθέσει τι πίστη βασίζεται µόνο σ συναισθηµατικ κα παράλογα πιχειρήµατα, κα µεινα κπληκτος ταν νακάλυψα, τι µπορε κάποιος ν ναπτύξει πολ σχυρ πιχειρήµατα γι τν πιθανότητα πάρξεως το Θεο πάνω σ να ποκλειστικ λογικ πόβαθρο. ρχικὴ ἀθεϊστική µου βεβαιότητα, πς «ξέρω τι δν πάρχει θεός», ναδύθηκε τότε ς πι βάσιµη κδοχή. Καθς εστοχα χει παρατηρήσει γγλος συγγραφέας G.K. Chesterton, «ὁ ἀθεϊσµς εναι τ πι τολµηρ δόγµα, γιατί εναι ποστήριξη µις καθολικς ρνησης».

λλ λογικ π µόνη της δν µπορε ν ποδείξει τν παρξη το Θεο. Πίστη εναι λογικ σν ποκάλυψη, κα ατ ποκάλυψη παιτε σκέψη τόσο μ τ πνεµα σο κα μ τ µυαλό. Πρέπει ν κούσει κανες τν µουσική, δν φτάνει ν διαβάσει µόνο τς νότες στ πεντάγραµµο. Τελικά, να λµα πίστεως εναι παραίτητο.

Γι µένα, ατ τ λµα ρθε στ 27 τος τς λικίας µου, ταν ναζήτηση γι ν µάθω περισσότερα γι τν Θε μ δήγησε στν ησο Χριστό. δ παρουσιαζόταν να πρόσωπο μ σχυρότατες στορικς µαρτυρίες γι τν ζωή του, τ ποο κανε κπληκτικς δηλώσεις σχετικ μ τν γάπη πρς τν πλησίον, ο δ σχυρισµοί Του, τι ταν γις το Θεο, παιτοσαν ν πάρω µία πόφαση, γι τ ν ταν πλανεµένος ταν ντως γις το Θεο. Μετ πὸ ἀντίσταση σχεδν δυ χρόνων, γινα κόλουθος το ησο.

ρισµένοι μ ρώτησαν : Δν χει κραγε τ µυαλό σου; Μπορες ν ναζητες τ πς λειτουργε ζωή, χρησιµοποιώντας τ ργαλεα τς γενετικς κα τς µοριακς βιολογίας, κα συγχρόνως ν λατρεύεις να δηµιουργ Θεό; Δν εναι ξέλιξη κα πίστη στν Θε συµβίβαστες; Μπορεῖ ἕνας πιστήµονας ν πιστεύει σ θαύµατα πως νάσταση;

Στν πραγµατικότητα, δν βρίσκω καµία σύγκρουση σ ατά, κα τ διο συµβαίνει μ τ 40% τν νεργν πιστηµόνων πο δηλώνουν τι εναι πιστοί. … λλ γιατί δν θ µποροσε ἡ ἐξέλιξη ν εναι τ σχέδιο το Θεο γι τν δηµιουργία; 

Εναιλήθεια, τι ατ εναι συµβίβαστο μ µία κατ γράµµα ρµηνεια τς Γενέσεως, λλ κόµη κα ερς Αγουστνος δν ταν σίγουρος γι τν κριβ ρµηνεία τς καταπληκτικς ατς στορίας τς δηµιουργίας. Τ ν προσκολληθε κανες σ κατ γράµµα ρµηνεες … δν εναι σοφ οτε ναγκαο.

ντυπωσιακ µολογία το Collins. κόµη κα µέσα π τὰ ἐπιστηµονικ χυρ τς θεΐας, ναδεικνύει γαθότητα το Θεο πιστήµονες, ο ποοι διακηρύττουν περίτρανα τν πίστη τους!

Θ ταν σως χρήσιµο ν γίνουν δυ σχόλια.

Α. Collins, πως φαίνεται κα στ βιβλίο του « γλσσα το Θεο … »[1] ποδέχεται πλήρως τν θεωρία τς ξελίξεως[2]. κριβς λόγ τς τοποθετήσεώς του ατς, µολογία το κορυφαίου γενετιστο κθέτει νεπανόρθωτα σους χρησιµοποιον τν θεωρία τς ξελίξεως σν πιχείρηµα ναντίον τς πίστεως.

Β. Τ βιβλίο τς Γενέσεως περιγράφει γεγονότα, τ ποα, σύµφωνα μ τς σύγχρονες κοσµολογικς ντιλήψεις, συνέβησαν σ διάστηµα 14 δισεκατοµµυρίων τν. Τ ερ κείµενο φιερώνει λίγες µόνο σελίδες γι τ γεγονότα ατ κα φήγηση πευθύνεται σ νθρώπους κάθε ποχς, µορφώσεως κα λικίας. Κα ν τ βιβλίο εναι θεόπνευστο κα κάθε του λέξη χει σηµασία, δν ποτελε πιστηµονικ γχειρίδιο, παρ τι περιέχει ντυπωσιακς πιστηµονικς λήθειες[3] πειρη Σοφία το Θεο δν µς δωσε τοιµες πιστηµονικς παντήσεις, µς δωσε µως τν κανότητα κα τς φορµς γι πιστηµονικ διερεύνηση : « … πολλ πεσιώπησεν, τν µέτερον νον γυµνάζουσα πρς ντρέχειαν (εστροφία), ξ λίγων φορµν παρεχοµένη πιλογίζεσθαι (π λίγες φορµς ν συµπεράνουµε τ πόλοιπα) … », γράφει Μ. Βασίλειος, (ΕΠΕ 4, 72/4). Τ µέλλον, θ δείξει τί δ κολούθησε Πανσοφία το Θεο γι τν δηµιουργία τς ζως κα τοῦἀνθρώπου. να εναι σίγουρο. Θες δν πειλεται π τς πιστηµονικς νακαλύψεις! «ο γρ λαττοται π τος µεγίστοις κπληξις πειδν τρόπος καθ ν γίνεταί τι τν παραδόξων ξευρεθ» (δν µειώνεται θαυµασµός µας γι τ µεγαλεα τς δηµιουργίας, ταν νακαλυφθε τρόπος μ τν ποο γιναν), λέγει Μ. Βασίλειος, (Ες τνξαήµερον, µιλία Α´, 10).

Ατ πο δοκιµάζεται, εναι ο πλουστευµένες καὶ ἀνθρωποµορφικς ντιλήψεις µας περ τν νεργειν το Θεο. Κάθε νέα νακάλυψη ποτελε κα ποκάλυψη µις νέας πτυχς τς πρόσιτης Σοφίας το Δηµιουργο κα ατ θ πρέπει ν µς δηγε σ θαυµασµ κα δοξολογία[4]

«… χω βρε τι πάρχει µία θαυµάσια ρµονία στς συµπληρωµατικς λήθειες τς πιστήµης κα τς πίστεως. Θες τς Βίβλου εναι πίσης Θες το γονιδιώµατος. Θες µπορε ν βρεθε στν καθεδρικ να στ ργαστήριο.ρευνώντας τ µεγαλειώδη κα θαυµάσια δηµιουργήµατα το Θεο, πιστήµη µπορε ν γίνει να µέσο λατρείας», καταλήγει Collins.

—————————————–

[1]  συνέντευξη δόθηκε τν πρίλιο το 2007. Χάρις στν Collins τ ποτελέσµατα τς µνηµειώδους ρευνας στ νθρώπινο γονιδίωµα διατέθηκαν λεύθερα στν διεθν κοινότητα. Collins (60 τν σήµερα κα πολυβραβευµένος) εναι διευθυντς τοῦ Ἐθνικου νστιτούτου γείας (ΝΙΗ) τν Η.Π.Α . Στ βιβλίο του « γλσσα το Θεοῦ νας πιστήµονας δίνει µαρτυρία γι τν πίστη» (λληνικ κδοση Παπαζήση) κάνει κτενέστατη µολογία πίστεως.

[2] Οι τοποθετήσεις τν πιστν πιστηµόνων στ θέµα ατ ποικίλλουν. Μερικοὶ ὑποστηρίζουν κατ γράµµα ρµηνεία τς Γενέσεως (δηµιουργιστές), λλοι δέχονται περιορισµένη σχ τς ξελίξεως κα πέµβαση το Θεο σ διάφορα στάδια τς ζως (εφυς σχεδιασµς) κα λλοι, πως Collins, πιστεύουν, τι Θες προίκισε ξ (ρχς τν Δηµιουργία μ λες τς δυνάµεις γι τν γένεση κα ξέλιξη τς ζως. πάρχουν φυσικ κα νδιάµεσες πόψεις. Στ βαθµ πο ο τοποθετήσεις ατς εναι πιστηµονικς ποθέσεις ργασίας, εναι θεµιτς κα σεβαστές.

[3]  Arno Α. Penzias (βραβεο Νόµπελ 1978) εχε δηλώσει στος New York Times : «Τ καλύτερα στοιχεα πο χουµε [γι τν µεγάλη κρηξη] εναι κριβς δια μ ατ πο θ εχα προβλέψει, ἐὰν δν εχα τίποτε λλο στν διάθεσή µου παρ µόνο τ βιβλία το Μωυσ, τος Ψαλµούς, τν Βίβλο στ σύνολό της».

[4] « ταν π.χ …. νόµιζα τι λιος γυρίζει γύρω π τν γ, πίστευα τι τσι εχε τάξει Δηµιουργς … Τώρα πο µαθα τ σωστό, χάρηκα περισσότερο κα Τν δοξάζω γι τν καινούργια κα πι σωστ γνώση µου. Τ πιστηµονικ λάθος µου δν μ µπόδιζε ν πιστεύω στν Δηµιουργό. διόρθωσή του δν μ ξωθε ν Τὸ ν' ρνηθ. ντίθετα, ψηλαφ τώρα πι πολ κα πι καλ τ χνη Του πάνω στν Δηµιουργία … », εροµονάχου Λουκ Γρηγοριάτου, «Πνευµατικς προϋποθέσεις γι τν προσέγγιση τς θεωρίας τς ξελίξεως», 26 ουλίου 2009. Τ κείµενο µπορε ν ναζητηθε στ http://www/tideon.org/.

«Η Δράσις», Μάρτιος 2011

(αναρτήθηκε από την Συγκλητική)

Related Posts :

%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82
%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου